Vintage verzamelaars

Ik kwam dit artikel tegen. Deze wil ik jullie niet onthouden:
http://fd.nl/fd-persoonlijk/1142763/klokkenlui

14 likes

Leuke reportage, mooie horloges, :ok_hand:

1 like

Stond zaterdag in de weekendbijlage van het FD. Leuk artikel inderdaad!

1 like

Idd leuk om te lezen en ik hoop elke keer nep breitlings te kopen en blijken dan echt te zijn :grin:

1 like

Mooie reportage

1 like

bedankt, leuk om te lezen.:+1:

1 like

Mooi artikel erg leuk om te lezen, dank voor delen👍

1 like

Wat een geluksvogels zeg!

1 like

Bedankt, leuk artikel.

1 like

tja, het is maar waar je je geld in wilt stoppen he.
‘Niet meer dan een maandsalaris’ als afspraak met je vrouw is misschien wel handig, haha.

Bedankt voor het delen, leuk stuk.

Erg leuk om te lezen en inderdaad: wie koopt ze nieuw…:wink:

Interessant om te lezen!

Begrijp dat onze koning ook horlogeverzamelaar is. Hij kreeg er laatst 1 geschonken toen hij in Frankrijk was. Uit het artikel begreep ik dat hij er rond de 150 moet hebben!

Inderdaad leuk leesvoer. Dat van die Breitling is mij ook weleens gelukt, maar dan precies andersom. Een ‘echte’ Breitling gekocht, maar die bleek dan toch fake te zijn. Is natuurlijk zo gebeurd als een verkoper niet zijn eigen foto’s gebruikt. Tegenwoordig vraag ik de verkoper om foto’s met bepaalde eisen als ik twijfel.

Leuk stuk inderdaad. Heb zelf sinds kort ook een beetje de smaak te pakken van vintage, NOS of gewoon oud. Het begin is er in de vorm van een Buler Astromaster.

Zou leuk zijn om wat meer te lezen over de mogelijke verzameling van Wim-Lex. Misschien leest 'ie hier wel mee :wink:

1 like

Ik geef ook nooit meer dan een maandloon uit… Van de baas van de baas van mijn baas.

citaat
Hopelijk wordt dat een Rolex Milgauss 6541. Top of the bill, anderhalve ton. Als ik die heb, kan ik gelukkig sterven.’

Dus als hij geen 6541 ergens in de laatste maanden van zijn leven heeft,sterft hij een diep ongelukkige en waarschijnlijk eenzame dood…immers welke vrouw zal zijn keuze kunnen begrijpen om het geluk uit een klokkie van een paar ton te halen.

:innocent:

Bedankt voor het delen :+1:

grappig artikel

Dat zou ik echt gaaf vinden, als 'ie hier stiekem een account heeft.