Vintage vondsten aanbieden op HF of meteen Catawiki?

Jazeker ik ga nog steeds op pad en kom wel wat aardigs tegen en koop deze dan ook. Helaas :sob: veel dames modellen maar ook heren :grin: tegen aardige prijzen.

Nu de gewetensvraag aan medeleden van het HF en preview;

gigandet automaat niet lopend, balans lijkt ok,

summit horloge handopwinder, jaren 60?

Het gaat me niet om de waarde maar om de dilemmavraag. Ik heb ook een dames Edox en dames Omega Geneve handopwinders liggen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Ik verkoop zelden op het HF. Niet omdat ik het niet probeer, maar er is waarschijnlijk gewoon geen animo tenzij voor bodemprijzen. Leuren heb ik geen zin in dus het meeste komt vanzelf op Catawiki. Je zou je de moeite kunnen besparen en meteen op Catawiki kunnen zetten :slight_smile:

Wat is er mis met dameshorloges? :wink:

Ik geloof trouwens niet dat ze aangeboden kunnen worden op Catawiki. Lijkt me niet dat ze de minimale geschatte waarde van 75 euro halen. Behalve de dames Omega en misschien de Edox.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

In 1x goed! :smile:

1 like

Direct op Catawiki, verkoopt over het algemeen veel sneller dan op het HF.
Het bereik op Catawiki is ook veel groter, en daar zitten mensen tussen die op alles bieden.

Ik plaats eigenlijk bijna geen horloges meer op HF, de reacties hier zijn vergelijkbaar met die op MP maar daar verwacht je het.

1 like

Ik denk dat ik het voortaan maar gewoon laat inderdaad.

Is het komen of blijven in level 3 ook meteen opgelost. :smile:

2 likes

Volgens mij gaan de “standaard” Rolex duikers ook nog wel, als ze tenminste worden aangeboden. Laatst toch nog een mooie Meistersinger voor een goede prijs gekocht hier op HF. Maar als ik mijn Breitling ga verkopen binnenkort, ga ik ook maar rechtstreeks naar MP. Voor ik het hier weet, krijg ik als ruil 3 seiko’s, 1 orient, en een Casio aangeboden. Niets ten nadele verder van de genoemde merken. Heb zelf mooie Seiko’s. Ik heb mijn mooiste horloges hier nooit kunnen verkopen, zoals een uiterst zeldzame speedmaster uit 1962, voor veel meer dan mijn HF prijs uiteindelijk verkocht via Chrono24. Naar Singapore of all places.

Waar, aan jou heb ik veel verkocht, maar veel is ook naar het buitenland gegaan. En die speedmaster is een teer punt. Is dit nou een horlogeforum of niet. Zo’n zeldzaam horloge (105.002, helemaal tijdsconform op een nieuwere kroon na) voor echt heel weinig geld hier aangeboden. Geen reactie. Als ik dan een ordinaire submariner 16610 voor meer zie weggaan, word ik erg verdrietig.

Hoort Hamilton werkelijk bij brrr… los van te duur als inruil.

Dus gewoon te duur, gaat goed Japie, :stuck_out_tongue_closed_eyes:
En ja, met een vraagteken.

1 like

Overal aanbieden waar ja kan aanbieden is mij tip :wink:

Voor deze goedkope dingetjes smijt ik ze rechtstreeks op Ebay en laat de markt de waarde bepalen.