Vintage vondsten aanbieden op HF of meteen Catawiki?

Zonder reserve lijkt mij ook best link, dan zou in de praktijk het horloge verkocht kunnen worden, voor een fractie van de prijs die je er voor zou willen hebben toch ?

Ja, vandaar mijn dilemma haha en toch met een reserve aangeboden. Had ik achteraf niet moeten doen, want ze zijn niet verkocht. Levert verder geen schade op, maar wel een teleurstelling.

Mmmm voor mij toch maar met reserve, mocht ik uitwijken naar Catawiki. :sweat:

Als ik ze opnieuw aanbied, zal ik hier melden wat ze met reserve opbrachten en zonder reserve.

Herstel: 3 midsize modellen op eBay - Één verkoper overdrijft de diameter even met een procent of 6

Oh, dat heb ik ook eens gehad met een vintage horloge, zou 40 mm ø zijn, bleek 36… :flushed: Had ik kunnen verwachten natuurlijk, met een vintage klokje.

M.a.w. Ik heb het artikel geleverd en moet dan nog een paar weken op mijn geld wachten? En als de koper het artikel niet ontvangt, of is het alleen binnen Nederland?

…en de prijs met meer dan 6 procent.

Niet betalende klanten vind ik eigenlijk nog het grootste probleem, verder heb ik nog weinig echte problemen gehad met catawiki en (uit)betaling.

Meestal worden kavels dezelfde avond of de dag erna gewoon netjes betaald, bij mij zit er ééntje bij die er al anderhalve week over doet… Horloge verkocht, ligt hier maar, kan hem niet verzenden want is nog niet betaald, en ik moet wachten op m’n geld…

:+1:

Als koper haak ik al af bij 9% veilingskosten…