Vluggertjes only

Jij bent blijkbaar degene die de “vluggertjes” van anderen opkoopt…:wink:

1 like

Need I say more? :sunglasses:

Ik wens je gezien mijn ervaringen met monsters op HF er succes mee :smile: Het is hier geen Ebay of WUS :upside_down_face:

Die ga ik toppen. Ik heb wel eens een doosje met een horloge er in ongeopend ter plekke op het postkantoor van een nieuw etiket voorzien en hup daar ging ie weer. Was volgens mij een 38mm SKX van @Batossai. Wie de volgende eigenaar was weet ik niet meer. :joy:

3 likes

Maar waarom dan?! Ik wil ook nog wel eens snel flipperen, maar ik vind het altijd wel fijn om een horloge ook ff te passen/voelen.

1 like

Haha oh ik had hem in een opwelling gekocht en bedacht mij later dat ik dat ding toch te klein en dik vond. Ook omdat ik weer wat ouwe foto’s tegen. Ter mijner verdediging, het was in mijn maniakale flipperperiode. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mag je een horloge ook lang houden dan? Bijv dat ‘ie bij jou overnacht?
Tss

2 minuten om de pols. Maar mijn creditcard was niet toereikend genoeg

3 likes

Dat is ook rooskleuriger dan het lijkt met de pak hem beet 15% fees die je moet betalen.

1 like

Gelukkig maar.

1 like

Één weekend waarvan meer in de kast dan om de pols :upside_down_face:

1 like

Deze heeft het 3 weken vol gehouden.

1 like

Slechts 1 dag :grinning:. Verkeerde kleur geleverd en dezelfde dag nog verkocht via HF !

4 likes

Zonde, ik vind dit (samen met de oranje) echt de tofste Doxa.

Edit: beter kijken. Toch niet.

2 likes

You know what you did there.

Nee, daar ben ik veel te aardig voor.

Ik heb de oranje besteld!

1 like

Haha :joy:

Lekkere onrust daar :grimacing:

Dat is 1.5 jaar geleden man. En weet je ik vind het nu een spuuglelijk ding die Monaco :stuck_out_tongue:

Vandaag wel een kek Nomos gepast. Jammer van de extreme lugs anders had ik die meegenomen.

1 like

Fuck ja, had de datum niet gezien :see_no_evil: