Voila: de Rolex Sky Dweller

(td)

Toen ik het eerste (begin) bericht van Henrik zag, dacht ik echt dat het een bewerkte foto als grap was maar helaas, het is werkelijkheid…

VRE-SE-LIJK…

Grt. Marco

tja, alweer een Rolex die ik echt kan waarderen :wink: gelukkig is 'ie onbetaalbaar.
dat met die bezel is trouwens niet nieuw. Dubey&Schaldenbrand had al eens een model waarmee je de dag/datum via de bezel verstelde…

Het verstellen gaat via de kroon, het kiezen wát je wilt verstellen (tijd, tweede tijdzone of datum) via de bezel.

Ik ben er niet heel erg ondersteboven van…

De blauwe Yachtmaster daarentegen vind ik wel erg geslaagd.

Die is toch lelijk heyyy… Is dit een grap???

Zo! Neokitsch at it’s finest! (td) next!

Helemaal niks met deze klok.(td) Rolex moet het lekker bij de sub divers/Mariner en de dwellers houden, zijn ze goed in.

Nog steeds niet mooi.

eerste indruk niet geweldig, techniek van de Sky Dweller prachtig uitvoering van de wijzerplaat te druk.SND cool rest heb ik helemaal niets mee

Bepaald een lelijk ding.(td)

Eddy C. Schreef:

Ander kleurtje = mooier! :slight_smile:

Hmm, die gauwe vind ik eigenlijk best mooi!

Eddy C. Schreef:

http://img515.imageshack.us/img515/8426/53806559.p
ng

Ander kleurtje = mooier! :slight_smile:

Ik noem het maar minder lelijk.

Net de klokkenluider van de Notre Dame, uiterlijk lelijk, innerlijk prachtig:)

Nederlandse info over de Rolex Sky-Dweller, nog wat foto’s en een filmpje: http://www.horloge.info/nieuws/Rolex-Oyster-Perpetual-Sky-Dweller-nieuwe-Rolex-voor-reizigers/1018

Dit horloge zal nooit binnen mijn budget vallen. Heel, heel misschien als over een aantal jaar een stalen variant beschikbaar komt. Inmiddels begin ik het horloge zelf steeds mooier te vinden. Zeker met de arabische cijfers op de donkere plaat.

Leuke technische details,maar mooi kan ik hem niet vinden.

Gezien de reacties ben ik een minderheid: ik vind 'm mooi. Eigen Rolexgezicht, maar toch vernieuwend. Zeker met Arabische cijfers vind ik 'm erg mooi, en dan in 't wit.
Helaas ver buiten budget :frowning:

ehhhh, laat ik zeggen dat het ‘anders’ is.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.