Voila: de Rolex Sky Dweller

Ik vind de naam Sky Dweller niet zo bij het model passen. Had een wat meer tool-achtiger model verwacht. Hoe vaker ik kijk, hoe minder lelijk hij wordt. Misschien dat ik hem na verloop van tijd zelfs wel mooi ga vinden.

Vandaag heb ik ze allemaal in mijn handen gehad - maar ik mocht geen wristshot maken :frowning: Erg indukwekkend hoor, 42 mm en zeker ook door het gewicht van al dat goud. Na mij eerst (td) en mijn twijfel denk ik dat het nu toch een voorzichtige (tu) begint te worden.

Ik tijdens de presentatie bij Rolex opgemerkt dat ik denk dat ze met de naam een hoop mensen op het verkeerde been heb gezet (de naam was bekend, hjet model niet) en dat door het ‘Dweller’ gedeelte in de naam de mensen een ander model kast hadden verwacht. Het antwoord was dat ‘dweller’ reiziger betekend en een ‘luchtreiziger’ niet met een grove kast wil reizen. Een ‘waterreiziger’ wel. Hebben ze gelijk in…

Maar jongens, die Cosmograph Daytona… Oh oh oh wat werd ik daar blij van zeg! Nee, ik zou er niet dood mee gevonden willen worden, maar al dat goud en al die fantastisch glimmende en prachtig gekleurde steentjes… daar wordt je me toch een potje vrolijk van!

Nu ik meer over de SkyDweller gelezen en gezien heb vind ik hem eigenlijk toch wel erg mooi(tu).

Met name de maand aanduiding vind ik erg leuk gevonden.

Groet,

Marc

Ik moet zeggen dat deze prachtige foto van de Sky Dweller me ook wel aardig de goede kant op helpt!

Nu nog ergens 30k vandaan halen…

Oh, en een grotere pols.

Bedankt voor de extra info (tu)

Waarom mocht jij geen polsplaatje maken en die Woods wel??? :smiley: :wink:

Ik vind de Sky walker echt te gek en ooit hoop ik de rose gouden uitvoering om te kunnen doen.

Gr. Roel