De laatste weken overweeg ik mijn verzameling te verkopen en die ene grail proberen te bemachtigen.
Momenteel bezit ik een 8 tal horloges. Er zitten enkele pareltjes tussen maar om een of andere reden worden ze toch niet gedragen. Ik hou van de jacht, ik hou van de afwisseling maar toch heb ik dat ene horloge nog niet gevonden die mijn hart sneller doet slaan.
Zijn hier nog leden die alles verkocht hebben en 1 knaller gekocht hebben?
Wacht even ⊠6 mei kwam je hier binnen met 2 horloges. Dat zijn er nu al 8 en die wil je allemaal verkopen voor 1 grail?! Ik denk dat je een beetje te hard gaat, niet?
Als je de jacht nu al mooier vindt dan de vangst zal dat met je grail ook blijven. Ik zou lekker blijven jagen en wisselen (flipperen) met de 8 die je nu hebt en ondertussen lekker sparen voor je grail.
Dit is gewoon een standaardbeeld van een verslaafde. Altijd weer streven naar dat allerhoogste, de hoogste âhighâ. Maar je gaat nooit tevreden zijn.
O ja. Antwoord is dus nee. Zie nu pas wat je nastreeft. Sub met blauwe bezel - nu al op uitgekeken hier.
Elke keer als ik mijn AD binne stap en ik zit in het rolexgedeelte te wachten tot ik wat dingen kan passen, staat deze me aan te staren in de showcase.
Geen idee of het de juiste belichting is of niet maar dat blauw is gewoon adembenemend.
Jep vorig jaar gedaan! Alles verkocht voor die ene grail, de Speedmaster.
Nu was dit horloge al jarenlang een grail voor mij en was de keuze redelijk snel gemaakt. Ook ik had een kleine collectie van 9 stuks, waarvan er drie volop gedragen werden, maar de drang naar mijn grail was te groot en sparen voor mijn grail zat er vorig jaar niet in.
Met het idee dat de horloges die ik had verkocht ook weer terug te kopen zijn, heb ik de de stoute schoenen aangetrokken en binnen een week was alles verkocht en ben ik na de verkoop van mijn laatste horloge gelijk mijn grail gaan halen.
Nu scheelt het wel dat ik al wist wat mijn grail was en dit 9 jaar lang zo bleef. Nu ik hem heb, geeft dat een hele hoop rust.