Volledige collectie verkopen voor die ene grail?

Ach grail. Groot woord voor een horloge wat je al een tijd erg aanspreekt.

Voor mij de IWC Mark XV, ik heb nu de moderne variant ervan gekocht en wel heel content mee. Voelt een beetje als eindstation. Maar ik hou hem lekker naast mijn andere horloges die ik ook erg ben gaan waarderen.

1 horloge lijkt me niks. En ik sluit ook niet bij dat er ooit weer wat bij komt. Het is toch een hobby geworden met de jaren. Maar de “grail” IWC zie ik niet snel vertrekken. Kom ik op dat idee: hou me tegen @pasd

Plaatje:

9 likes

Yes! Tof om voor te gaan Dan, past je.

1 like

Ah vandaar dat je alle Tudors in de verkoop gooit hahaha. Wek een mooie keuze hoor! Ik hoop dat je dan ook de rust kan vinden en daarnaast zo nu en dan nog eens wat aanschaft voor de spielerei.

1 like

Dit topic is misschien wel onbedoeld het beste zelfreflectie en relativeer draadje ooit geworden.

Er staan stiekem veel mooie adviezen en standpunten in.

‘slow. the. fcuk. down.’ – en geniet ook van wat je hebt.

Neem je tijd voor dat stuk dat je koestert. We zijn geen lange halen, snel thuis zootje.

5 likes

We willen dat liever niet zijn.

4 likes

Nee…
Geen een horloge past overal bij.
En bloed blijft kruipen… hierna wil je toch altijd wel weer wat is mijn ervaring

1 like

Ja , natuurlijk :wink:

1 like

Ik kan mij herinneren dat je bij de moderne Explorer toch het gevoel had dat die te nieuw was en je er voorzichtig mee wilde doen om krassen te voorkomen.

Kan je dan niet beter een al beetje gedragen 14060 nemen? Hoef je zelf niet zorgen te maken over die krasjes en scheelt het je mogelijk wat knaken.

Btw, 14060 is echt de perfecte go-to! Tijdloos en draagt geweldig! Ben al benieuwd naar je NA topic :stuck_out_tongue:

Ja een beetje gedragen zijn ze natuurlijk allemaal al, een krasje hier en daar mag er daarom ook best opzitten. Alleen wil er geen bracelet bij die al helemaal gaar is en uit elkaar valt of lugs waar stukken uit zijn.
Het moet dus zeker een gedragen exemplaar zijn.

2 likes

Dan heb je eindeloos veel keuze! Ik ben benieuwd, of je hem op de lange duur gaat houden gaan je nog zien maar je zal er ieder geval van genieten

1 like

Zeker :+1:

2 likes

Dat is wel met meer “dingen” zo toch? Met horloges werkt het net zo.