De drie profielen laten het tegendeel zien.
Hoe langer dit topic doorsijpelt hoe meer ik nieuwsgierig word naar een foto van de huidige verzameling
En de vorige
Als twijfelkont pur sang, kan ik je vertellen dat het bij mij eigenlijk wel zo is.
Het had veel omwegen en gevoel van âwauwww dit is emâ en dan toch verkopen.
Maar uiteindelijk heb ik het horloge welke ik 20jaar geleden wilde
Daar heb ik mijn tudor ranger en Rolex oysterdate graag voor weg gedaan.
Dus wat mij betreft GO for it
Toekan!!
Stop de tijd.
Die story heb ik gemist.
Ik kan het niet betalen hoor, maar heb je weleens nagedacht hoe het is om met een horloge met deze waarde rond te lopen?
Prettig? Dan doenâŠ
Ongemakkelijk/onveilig? Dan wegblijvenâŠ
Ja kan iemand hier een samenvating geven, desnoods in off topic
En je was nog niet zo lang geleden zo blij met je mooie Ranger?
Klopt, maar nu al een paar maal de 14060 gepast en de prijzen zijn nu gunstig.
Een Ranger zou er makkelijk weer bij kunnen komen in de toekomst.
Zo heb ik dat ook gedaan met mijn NB1050. Alleen duurde dat ruim een half jaar. Toen ik m weer zag en nog steeds gaaf vond, heb ik de knoop doorgehakt.
Sorry voor de noob vraag, maar wat is dat voor horloge?
Mag ik dan vragen wat dit is?
Niks speciaals, paar gasten hier op het forum waren fwenkie de hele tijd in de zeik aan t nemen, toen barste de bom en beet hij van zich af met wat groffe taal en werd die geband.
Zo iets was het
Mocht het een serieuze vraag zijn: Rolex referentienummer voor de Submariners van 1999-2010 als ik google mag geloven.
Thanks!
Was idd een serieuze vraag.
Ja die zijn er, en er later spijt van kregen . Zelf zou ik zeggen, niet doen maar ja ik ben verslaafd aan horloges en aan dopamine, iedere keer weer. Maar zoals anderen al zeiden, sparen voor die sub. Duurt wat langer maar komt steeds dichter bij en heel lang voorpret als je het geld bij elkaar hebt
Iets met een horloge en bimmer maniak? Of zit ik er helemaal naast?
Een ouder Rolex Submariner model.