Had ik ook eventjes gemist…
En ik die dacht dat ik ook wel impulsief was. Heb nu een tiental horloges maar mijn eerste kocht ik toch wel al 2 jaar geleden
TS plaatst niet graag foto’s (op die van de Serica na)
Bovendien heeft TS ook naar eigen zeggen nog een Nomos incoming.
Uit het voorstel topic van 6 mei;
Edit; geen nare intenties verder richting TS. Heb ook mijn koop zieke periodes gehad sinds 019 lid van HF. Geen vingerwijzen maar een poging tot het behoeden van enkele duizenden of een leuke vakantie weg gooien. Vele herkennen het gevoel van TS, al gaat TS wat harder dan de meeste hier.
Tijd nemen voor horloge aankopen…
Als je achteraf verkoopt, moet je ook geduld hebben. En is de kans nog groot dat je er ook je broek aan scheurt.
Maar als je de juiste deal tegenkomt moet je ook durven springen.
Omdat TS weet dat hij hier eigenlijk niet meer mag zijn vanwege zijn perma ban
Bij Nys?
Tuurlijk. Het is net crack. Ik heb al veel doekoe door de plee gespoeld in deze hobby. Waarbij mijn afkoelperiode in maanden gezien kan worden, niet in dagen.
Na acht jaar op dit forum rondlummelen heb ik wel exact door waar m’n smaak zich naartoe ontwikkeld heeft. Dat scheelt wel.
Nee, Chopard Boutique in Brussel. Moet daar binnenkort toch in de buurt zijn.
Precies de reden dat ik de Batman en girl niet mooi vind.
@Tudor95
Is een Batman geen goed alternatief voor jou?
Oh en dan nog mijn echte advies:
Koop die wg sub. En ga vanaf dat moment weer horloges bijkopen. Een groot gedeelte van je huidige collectie is niet zo heel duur in aanschaf, dus vanaf het moment van je grail begin je weet uit te breiden.
Iets met koopverslaafd?
Een batman/girl is inderdaad een optie maar oogt toch nog steeds anders dan een volledig blauwe.
Zaterdag spring ik even binnen bij de AD en ga ik de blauwe submariner eens passen
Maar een Tudor sub is ruim boven budget.
Sterk verhaal dan.
Op dat moment wel, ik had nash net een prive bericht gestuurd waarom het nu wel een mogelijkheid is
Klopt als een bus
De drek die ik hier lees kent echt geen grenzen… Laat de man lekker zelf kiezen. Ik vind een witgouden Sub dus wel gaaf. En als hij het zat is; lekker wegdoen en iets anders nemen. Het is de kroon, je kunt je permitteren wat te flexen en te flippen…
Nu zie ik het ook. Bedankt.
Dit topic kan op de negeerlijst, doei!
Was dit geen onderdeel van de hobby?
Het is hier geen 4Chan, we houden het netjes en on topic.
Ik had anders best pijn gehad als ik dit tegen list of zelfs ook maar in November 23 had gekocht. De retail prijs is inmiddels ten opzichte van die grafiek alweer naar 45.200 gestegen, en je ziet ze voor 30K staan, tweedehands.
Ik zou heel erg goed uitkijken wat ik kocht, bij dit soort bedragen.
Dat moet wel een geruststelling zijn, en ik hoop ergens daar ook te raken. Ik mijd de c24 app een beetje, maar af en toe kijk je uit verveling toch en dan suggereert het ding horloges waar ik blijkbaar ooit heel intensief naar rondgeneusd heb. En die ik niet meer zou kopen al had ik een klats centen die in een kast liggen te ruften en devalueren. Dus er zit duidelijk nog (te) veel beweging in.
Dat gezegd zijnde, zo’n medium volstaal Santos, dat blijft toch in de bil bijten. Al weet ik niet eens of die de klik zou geven, twee keer in een dealer willen passen en telkens enkel de veel grotere aanwezig die op mijn polsen eerder een lachreflex dan een klik gaf.