door jullie positieve ervaringen met cape cod doekjes heb ik besloten er ook te kopen…en ik heb er absoluut geen spijt van…samen met de ultra soon van de aldi kreeg ik een pracht resultaat op mijn omega band…
Foto’s zeggen meer dan woorden…en dit was na een(!) behandeling…
De hele charme van de band van de smp - de afwisselende gepolijste tussenschakels en matte, geschuurde, gewone schakels is weg.
Het resultaat vind ik om te janken.
Cape Cod is alleen voor gepolijste delen, zeer zeker niet voor de matte oppervlakken.
je hebt helemaal gelijk…maar als je op de voor foto’s kijkt zie dat er geen verschil te zien is dus de schakels…althans niet door mij…ook schreef ik dat het de eerste behandeling is…dankzij de link ga ik dan ook verder om de band weer origineel te krijgen…zelf had ik al heel fijn staal wol in gedachten…
Ik hoop dat ik de uiteindelijke klaar foto’s binnenkort kan plaatsen…maar voorlopig zijn de krasjes eruit…
je hebt helemaal gelijk…maar als je op de voor
foto’s kijkt zie dat er geen verschil te zien is
dus de schakels…althans niet door mij…ook
schreef ik dat het de eerste behandeling
is…dankzij de link ga ik dan ook verder om de
band weer origineel te krijgen…zelf had ik al
heel fijn staal wol in gedachten…
Ik hoop dat ik de uiteindelijke klaar foto’s
binnenkort kan plaatsen…maar voorlopig zijn de
krasjes eruit…
ik besef me dat het opknappen van de band meer tijd gaat kosten…maar tijd heb ik genoeg…dus morgen ga ik 3m sponjes halen en met jouw link lekker aan de slag!
Nu lijkt de omega door de band idd erg blingbling…
Alvorens delen te “matteren” of te “schuren” ( Scotch-Brite sponsjes, maar beter nog met zéér fin schuurpapier ) , moet je ze toch éérst polijsten ?
Er is imho dus niets verloren.
Enfin, Freddy heeft het mij toch zo geleerd: éérst polijsten, dan ( wat nodig is ) mat schuren.
Je bent lekker bezig zo Justin (tu)
Wanneer je het helemaal onder de knie hebt zou je een horlogeforum poetscentrale op kunnen starten, de hele handel mee naar het ziekenhuis straks
Dat is een goeie!! Heb ik gelijk een iets te doen…en wellicht hebben ze in het ziekenhuis nog mooiere apparaatjes om iets schoon te maken…
Hij begint weer op iets te lijken…is een seamaster die ik 2-de hands gekocht heb…en zag er niet uit…weet jij of de kleine schakels ook in het midden gebrusht zijn??
Ik zou echt niet weten hoe de band er origineel uitziet.
Misschien ff Googelen op de plaatjes afdeling?
Succes!
mvg, Frans
Hhahaha…
Dat is een goeie!! Heb ik gelijk een iets te
doen…en wellicht hebben ze in het ziekenhuis nog
mooiere apparaatjes om iets schoon te maken…
Hij begint weer op iets te lijken…is een
seamaster die ik 2-de hands gekocht heb…en zag
er niet uit…weet jij of de kleine schakels ook
in het midden gebrusht zijn??