Voor en na ! Pronto Verdal Arbu Valjoux 72C

Hi Freddy,

Weer een schitterend horloge geworden, chapeau (tu)
hoe krijg je toch iedere keer die wijzerplaten weer zo mooi in nieuwstaat ?

jouw pronto verdal arbu lijkt trouwens wel een klein beetje veel op mijn Favre Leuba 72C :slight_smile:


Groet , AndrƩ

2 likes

Dit ziet er geslepen uit zegā€¦
Ik ben nog een vreemde op dit Forum maar ehh deze Freddy doet dit zeker niet sinds gisteren.

De wijzers en tellers precies op de 12 en de datumwijzer ook net zo hoe doe je dat ?? korte tik of drukken.

1 like

Ik ga naar bed het wordt ondraagelijk.
Eerst Freddy dan een Brequet en dan AndrƩ.X(
Wat zijn die klassieke modellen mooi.
Nog een Jaquet Droz en ik kan morgen naar de dokter.
Of een tourbillon of een ā€¦help!

1 like

Erg mooi! Ik moet er ooit nog eens zo 1 in mijn verzameling. Knap stukje werk oook weer!

1 like

Prachtig uurwerk. Ik zou ook graag met chronografen beginnen. Ze zijn alleen moeilijk te vinden. Als je er dan wilt kopen betaal je veel zeker als student, spijtig.
Mvg

1 like

slik jij tovenaar.

1 like

Dit is echt op het absurde af. Ik neem mijn pet voor u af, wat een kunstwerk is dat geworden zeg!

1 like

Nou deze prijkt mooi op mā€™n bureaublad , als ik tenminste de auteursrechten niet beschadig !
Proficiat !! Niet alleen voor de sublieme restauratie maar evenzeer voor de prachtige beeldopnamen , echt vakwerk !!
grtjs

1 like

Hallo Freddy,

Hoe heb je dat zo mooi glad gekregen werkrlijk schitterend is het geworden.

Groetjes Carolien7

1 like

Vraag me af hoeveel uren hier nu in zitten.
Knap gedaan !!! toppie

1 like

Ik ben zeer onder de indrukā€¦

1 like

Wat een fantastisch horloge heb je ervan gemaakt, hulde!

1 like

Prachtig aanstekelijk stukje werk. Ik ga dan ook opzoek naar een onbekend merk volkalender met of zonder maanfase. Vrees dat je me stevig besmet hebt. Gelukkig binnenkort Rikketik-beurs. Ben benieuwd wat een dergelijk restauratie-exemplaar moet opbrengen (goud hoeft voor mij niet rvs is prima) + wat een restauratie kost. Ik heb simpelweg niet de tijd om deze kunst eigen te maken. Ben wel gezegend met handigheid en een scherpe blik overigens.
Mogelijk tot ziens,
Pieter-Paul

1 like

Wat een schitterende realisatie. Er zijn blijkbaar nog heel goede vakmensen of moeten we ze kunstenaars noemen. Dit is gewoon puur genieten om zoiets moois te aanschouwen

Proficiat

1 like

O my godā€¦
Wat een prƔchtig horloge!
Een werkje uit de kunst!

1 like

Wat een vakmanschap! Geweldig.
Lees elke keer weer met verbazing en bewondering de ā€˜voor en naā€™!
Dank
Stephan

1 like

Freddy, hier wordt ik blij vanā€¦ wat mooi en wat goed dat dingen in deze wegwerptijd zoā€™n tweede leven krijgen en hun originele schoonheid door jou terugkrijgenā€¦

Salut!!

rob

1 like

sloopgoud . . .

Een mooit project hoor ! ! !

Heeft die horlogemaker het horloge nog teruggezien ?

1 like

Hi Freddy. I have a Pronto Verdal Arbu to restore. Could you help me in finding the way to do it?

Thank you for any help

Massimo (Brussels)

1 like

U heeft een pb.

1 like