Serieus? Gewoon zeggen dat hij de (zijn) klant waar je net werk voor aan het verrichten bent eigenlijk ook niet nodig heeft, hij heeft toch al een pand, personeel en een website. [quote=“cdg, post:1, topic:133250”]
dat ik het geld niet nodig heb omdat ik een klok van € X000,- om heb
[/quote]
Vraag gelijk even een formulier om goedkeuring te vragen hoe je je geld spendeert. (Eigenlijk zegt hij dat het geld nog steeds een beetje van hem is).
Ik heb er nooit last mee gehad, maar ik kreeg wel de vraag hoeveel horloges ik nu eigenlijk heb. Zoals eerder gezegd boeit het de meeste mensen ook niet. De collega’s die wel een horloge dragen, dragen meestal een fashion watch (Boss is populair, ik vermoed omwille van de naam ) Er is één iemand die een Breitling draagt die hij als cadeau van z’n vrouw heeft gekregen voor z’n huwelijk, maar dan wel een quartz.
Een voormalige baas is zelf een liefhebber met een mooie collectie. Als ik met hem om de tafel ging keek hij eerst onder mijn manchet. Ik app nog regelmatig met hem als we iets nieuws hebben.
Mijn huidige baas heeft zelf twee aardige mechanische horloges en vraagt wel eens of ik alweer een nieuw horloge heb.
Verder binnen mijn bedrijf nul reacties op mijn horloges en dat is prima!
Zeker geen sufkoppen die beginnen over een relatie met salaris of wat dan ook. Dat is ook wel een beetje treurig.
Geen opmerkingen over die goedkope instap klokjes die ik draag. Wel over mijn auto. Klanten vragen zich af waarom ik met dat uurtarief in zo’n schamele Skoda Octavia rondrij.
MKB life. Hart voor de zaak en de zaak hard voor mij.
Ik zie er in het dagelijks leven een beetje uit als een zwerver, dus gaan mensen, wanneer ik een prijzig horloge om de pols heb, er vast vanuit dat ‘ie nep is. Ideaal!
Collega’ s schudden hun hoofd en vragen uit beleefdheid iets over een horloge dat ze niet eerder zagen… dat doe ik over hun zeldzame postzegel of over de foto’s van hun modelspoorbaan…
Ik spreek veel relaties; Een stevige Meistersinger vindt men niet bijzonder, maar op een FC met een gifgroen bandje slaat men aan.
Mijn huisarts is de enige die een keer spontaan vroeg of er een glasbodem in mijn Oris zat. Hij droeg een nette Hamilton complicatie… Leuk gesprek) ik ben trouwens doorverwezen naar de fysiotherapeut met een Casio…
Dat heb ik vorig jaar letterlijk tegen mijn baas gezegd en hij deed mijn opslagx2 Ik geloofde hem eerst niet maar hij zei dat hij goede werknemers met ballen aan hun lijf graag beloont. Benieuwd of het in januari terug gaat lukken:thinking: