VoordeligBijDeTijd

Vanmiddag de Omega Seamaster opgehaald bij Perry @Voordeligbijdetijd . Onder het genot van een bak koffie onze voorliefde voor horloges besproken en de deal afgerond.
Zeer relaxte en fijne manier van zaken doen.

Prettige ervaring

1 like

Vandaag bij Perry aka @Voordeligbijdetijd een Seiko Sun065P1 op wezen halen. Voor mij de eerste keer bij Perry en zal zeker niet de laatste keer zijn, zeer vriendelijke man en neemt alle tijd voor je.

Ik kan na beoordeling van mijn ervaring Perry bij iedereen aanbevelen.

1 like

Ik heb me eigen scheel gezocht op Misterlimited, Dus excuus als deze verkeerd staat.

Het is erg fijn zaken doen met Perry, ongeacht de prijs, Perry doet zijn best voor zijn klanten, Geen gedoe en je hoef niet overal achteraan te mailen… Als het aan mij ligt. De toekomstige Seiko Koning van NL. En het is hem zeker gegund​:+1::+1:

2 likes

absoluut, hier een vergelijkbare ervaring met Perry

topper!

3 likes

Perry heeft me uit de brand geholpen! Super communicatie!!

1 like

Superervaring met Perry!

Wat losse Seiko onderdelen bij hem besteld voor een SKX mod, steeds zeer vlotte communicatie/updates, goed geholpen!

Aanrader!

1 like

Ik was tot voor kort nog een Seiko maagd. Bij Perry een mooie SRPB51 gekocht. Had er tevens wat vraagjes over. Zelden zo’n snelle en accurate email uitwisseling meegemaakt. Perry is een liefhebber dat merk je aan alles. Perfect contact en verzending en zeer scherpe prijzen. Absoluut een aanrader als je een mooie Seiko zoekt.

4 likes

Goed om weten!

1 like

Kortgeleden een setje Seiko wijzers via @Voordeligbijdetijd aangeschaft voor een mod. Prettige communicatie en alles snel en netjes geregeld. Top. Nog bedankt.

1 like

Horloge verkocht aan Perry @Voordeligbijdetijd.
Fijne en snelle communicatie.

Dank Perry!

1 like

Onlangs een wijzersetje via de website besteld voor een mod. Communicatie verliep soepel en vlot en alles werd keurig in een bubbelenvelop geleverd. Ook via deze weg bedankt Perry!

1 like

Ook wijzers besteld en daar mee erg geholpen.
Uitstekende ervaring :+1:

1 like

Ondertussen meerdere malen zaken gedaan met Perry,
1 van de fijnste mensen in deze hobby kwa bedrijven om zaken mee tedoen :+1:. (En Chip)

1 like

Ook hier een positieve ervaring met @Voordeligbijdetijd. Er was een probleem met het glaasje van mijn Seiko Presage. Snelle communicatie, samen beste oplossingen zoeken enz (ik wilde het horloge evt zelf naar Seiko brengen, niet ver hier vandaan, om onnodige verzendkosten te besparen) maar Seiko wilde toch dat het horloge alleen via de dealer ter reparatie verzonden zou worden.

Anyway, prettige communicatie, probleem opgelost en met een prijs meer dan €100 lager dan bij de juwelier.

1 like

Helemaal blij met mijn oranje krijger, gekocht bij Perry. Seikholic in hart en nieren, die uitgebreid de tijd voor je neemt om de nieuwe aanwinst te bewonderen en zelfs op maat te maken. Onderwijl nog een paar Seiko toppers in het echie mogen aanschouwen. Al met al zeer postief en zeker voor herhaling vatbaar. Perry nogmaals dank voor de goede service en houd me graag op de hoogte van aankomend moois​:+1::smiley:!!!

5 likes

Ook ik heb voor het eerst wat zaken gekocht bij Perry. Eerst wat onderdelen voor een mod en daarna een horloge. Erg tevreden over de (snelle) communicatie, prijs en levering.

Echt top geregeld :+1:

3 likes

Iedereen gaat aan de Perry​:wink::+1:!

3 likes

Ook hier voor het eerst wat zaken gedaan met Perry, al eerder wat los vast vragen gesteld, en deze werden keurig beantwoord.

Dan ga je zoeken en zie je een Seiko black limited edition 2018 te koop bij Perry.
Niet lang getwijfeld, de bestelling ging echter mis en het horloge leek niet meer leverbaar.

In blinde paniek een whatsapp verzonden en ik kreeg na middernacht nog reactie terug. Daarna alles vlekkeloos, en 2 dagen later het klokje binnen.

Monsterwatches, eat your heart out, deze jongen kan namelijk wel reageren en leveren. Voor mij wordt dit het begin van een mooie partner :wink:

12 likes

Ondanks alles, denk ik niet dat hij dit verdient.

3 likes

Dat mag je denken en vinden natuurlijk. Ik zie mezelf bij aankoop van een nieuw horloge als een klant, en klanten vinden het over het algemeen niet zo gezellig als ze letterlijk maanden moeten wachten tot ze bericht terugkrijgen. Ik snap best dat er een groep hier is die “onze Rob” een warm hart toedragen wil en sommige dingen met de mantel der liefde willen bedekken.

Bij particuliere verkoop kun je je foutjes en vertragingen permitteren, navenant aan het feit dat je geen winkel bent. Ga je echter een stap omhoog, zoals deze beide heren dit gedaan hebben, en ben je een Seiko dealer, dan horen daar verantwoordelijkheden bij. Deze dien je dan ook te nemen denk ik.

Echter, als je de emotie opzij zet, en ik feitelijk kijk naar mijn ervaringen, heb ik me nog vriendelijk en voorzichtig uitgedrukt. Ook nog met een smiley erachter. Als dat dan ook niet meer acceptabel gevonden wordt, dan is dat jammer, maar is dat mijn ervaring.

Daarom mijn conclusie om te stellen dat ik een goede ervaring heb met Perry, en daardoor deze verkies boven een andere aanbieder.

Om nu niet te gaan verzanden in een welles nietes topic in iets waar dit wellicht niet de beste plek voor is, nodig ik je vriendelijk uit om eventuele verdere opmerkingen of aanmerkingen per pb te doen hoor.

13 likes