Voorkeur en afkeur voor merken? Of smaken verschillen?

Wat vind je zelf mooi vraag ik mij dan af? Ik vind dat elk merk wel een model of verhaal heb wat een horloge mooi kan maken… gaat bij mij dus niet uit zozeer om het merk maar om het model/techniek en verhaal. Ook vind ik het leuk om diversiteit aan de collectie toe te voegen en bevalt het minder dan gaat die er weer uit.

1 like

Ja maar dat kan prima behandeld worden tegenwoordig.

1 like

Nee dit topic openen was een goed idee.

AbUB

6 likes

ach als we zo in de arena gaan… alle gekheid op een stokje, ik ben vrijwel altijd een vriendelijk persoon

Alle.merken waar je premium voor moet betalen en merken met slecht uitgelijnde chapter rings heb ik een hekel aan.

3 likes

als ik de schoonheid niet zie in bepaalde horloges, vertel me dan waar de schoonheid verstopt zit… ik ben de schuldige die het niet ziet he

Pardon? Waarom zou iemand dat moeten doen? Jij vind iets mooi of niet.

3 likes

Smaken verschillen. Ik vind Tissot een heel sympathiek merk, maar er zijn modellen van Tissot die ik echt heel lelijk vind.

4 likes

Sommige mensen kopen een rode auto en anderen vinden dat spuuglelijk. Ik begrijp niet goed wat je doel is met dit topic.

4 likes

Je dropt een retorische vraag waarop nooit een eenduidig antwoord zal komen, laat staan een inhoudelijke discussie. Poor quality bait zoals @ruud aangaf

Beauty is in the eye of the beholder.

6 likes

Precies dat, je gaat hier 100 verschillende meningen over krijgen en niemand heeft gelijk of ongelijk.

1 like

Ik mag hem niet sluiten geloof ik…

Als je dat wilt kan @jur dat vast wel voor je regelen.

Als we de vraag omdraaien? Waardoor straalt de schoonheid van dit horloge af?

3 likes

Ben toch niet aan het vissen?!?

Hele merken kelijk vinden, nou nee. Behalve misschien bepaalde modemerken, de ‘dames’ horloges van veel merken (die glittertjes, gedver), en, bijna alles van Cartier.

2 likes

Openheid en eerlijkheid. Wat is er dan lelijk aan, behalve misschien mijn pols eronder in plaats van bij iemand anders? Ben al aangeschreven of die echt is, omdat er neppers aangeboden zijn, zelfs hier op het forum.

1 like

IWC…Misschien niet eens zozeer echt lelijk maar een merk waar ik echt helemaal niks mee heb.

1 like

:rofl:

1 like

dat kon ik eigenlijk echt niet geloven, maar het schijnt waar te zijn… heb er ook foto’s van gekregen, wie steekt er nu zoveel moeite in het repliceren van een horloge onder de 2000 euro…

1 like