Voorkeur voor horloge dat past bij trouwring?

Velen hier zullen naast een horloge waarschijnlijk alleen een trouwring als sieraad dragen. Geven jullie de voorkeur aan horloges die een beetje bij de trouwring passen, of maakt dat voor jullie helemaal niks uit?

1 like

Gelukkig geen foto erbij…

3 likes

Alleen in kleur misschien. Ik hou niet zo van geel goud, en heb dus geen goudkleurige horloges.
En ook geen geelgouden trouwring. De mijne is witgoud.
Horloge en ring zijn dus eigenlijk gewoon bepaald door dezelfde voorkeur, maar niet specifiek op elkaar afgestemd.

2 likes

Meen je dit nu serieus??

Ik neem aan dat je maar 1 horloge hebt en niet op al te regelmatige basis wisselt?.. Met die aanname zou het dus betekenen dat je jezelf flink beperkt in het aantal horloges wat mogelijk is…

Whats next, je horloges kiezen op de kleur van je ogen? Ben ik mooi de sjaak, met mijn helder blauwe puppy ogen wordt het lastig combineren!

4 likes

Nu even on topic. Ik draag de trouwring en horloge aan verschillende armen dus valt niet op. Ring is wel van goud maar zeker geen gouden horloges voor mij.

Past perfect bij jouw ogen!

2 likes

wrom? niks mis mee hoor:

Bedoelde @25tien dit met een zo genaamde “cock ring”?

2 likes

Is jouw vrouw zo kippig?

Of gaan jullie samen op stok?

1 like

gnif :slight_smile:

Dit is een mooi instapmodelletje…

2 likes

3 likes

ik heb me laatst nog voorgesteld aan Kim Kardashian
maar ze vond het gebodene een beetje arremoedig
( weet niet of ze die ring bedoelde of dat m’n haar te piekerig zat )

zeg nou zelluf … je bent in één koop klaar

1 like

1 horloge niet, 1 trouwring wel :wink:

Je maakt het jezelf veel te moeilijk als je daar rekening mee gaat houden imho!

Rekening houden is een te groot woord. Mijn vraag was of er bij mensen een voorkeur bestaat om te matchen. Dat betekent uiteraard niet dat je niet ook horloges kunt dragen die niet matchen. Als je een voorkeur hebt voor duikers, draag je vast ook wel eens een dresswatch.

Ik heb een voorkeur voor niet trouwen :wink:

2 likes

Gelukkig combineert een cockring wat makkelijker

Nee hoor :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn vrouw lijkt die voorkeur ook te ontwikkelen achteraf… :wink:

On topic: trouwring en horloge zitten toch ver genoeg van elkaar om nooit te kunnen vloeken? Ik heb me er nog nooit druk om gemaakt in ieder geval.

1 like