De Apple Watch doet dat wel goed, maar ik word helemaal gestoord van dat opladen iedere nacht als je op reis bent. Maar goed, first world problems!
Je komt in de knoop met “Plus1”, aangezien mij net is uitgelegd dat UTC geen zomer/wintertijd volgt (wij zouden ook wintertijd als standaardtijd moeten gaan gebruiken). Want ja, dan moest je zes maanden UTCplus1 en zes maanden UTCplus2 heten, als ik het goed begrijp.
Moet je geloof ik bekijken hoe snel je de kroon ingedrukt krijgt, en wat de latency is tussen het bereiken van de referentie-tijd (ik neem aan seconde 0) en het lopen van de motor die hem indrukt. Instant kroon in slaan lijkt me schadelijk voor het horloge.
Bovendien, alles wat mechanisch is wijkt per dag zo veel af dat een gecomputeriseerde kroon-indrukker ook al niet meer relevant is.
Ik vermoed dat het makkelijker zou zijn om een Junghans Meister Mega of een Casio Oceanus te scoren.
Dat gezegd: Cool idee, als je ooit zoiets bouwt van technisch LEGO hoop ik dat je een fotoverslag maakt.
Dan hou ik het gewoon zoals het is …
Leuk stukje tekst, weer wat geleerd! Thanks.
Top uitleg, thanks! Gemarkeerd voor nog eens als referentie te gebruiken