Voorraadmodellen Patek gespot

Hoi Patek liefhebbers,

Ikzelf ben een Patek collector en heb momenteel 4 Patek’s in mijn collectie. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn om aan een bepaald model te komen (zelfs als je al klant bent ergens…) en het bij de AD’s altijd een verrassing is wanneer en wat er binnenkomt…

Op het forum zag ik een topic van voorraadmodellen van Rolex. Vandaar het idee voor dit topic.

Mocht je langs/bij een officiele patek AD zijn, post dan hier afbeeldingen of referentienummers van Patek’s die voorradig zijn, zo kunnen we elkaar een beetje helpen :slight_smile: en wie weet heb je dan eindelijk je gewenste Patek in handen!

13 likes

Prachtige uurwerken zou er graag ooit een willen bezitten, echter de prijs is aan de maat. Alleen voor de plaatjes is dit topic al een goed idee.

1 like

Ewa! Nieuwe gekke Patek collector op het forum! 4 Pateks! Wat nice! Show die Pateks dan a sah!

15 likes

Welkom PatekCollector, ik zou zeggen kom maar op met die plaatjes van je collectie… :wink:

1 like

Vertel gerust terwijl je je Pateks laat zien.

5 likes

We rocken rolies elke dag

5 likes

Wat ben je toch ook een ouwe taalvirtuoos. :ok_hand:

13 likes

Welkom, ik ben net als de rest benieuwd naar de plaatjes…

het is hier van

10 likes

In Antwerpen zie ik al jaren dezelfde 5170 en 5320 in de vitrine.

1 like

Elke dag is een Rolie dag

1 like

Nee….

Dank, maar dat wist ik dan nog wel.

1 like

@Elbart ik zal je een foto sturen van mijn laatste aanwinst! Ik investeer in horloges dus laat ze grotendeels in de kluis liggen, maar dit is mijn laatste aanwinst van vorige maand, de 5930G-010 (discontinued)

. Vorige maand was ik ook uitgenodigd bij Jacob & Co. in Geneva in hun nieuwe showroom. Heb daar een aantal horloges omgehad waaronder deze Bugatti Chiron van 1.5 miljoen…

31 likes

Ik wilde je foto van de Patek liken, heul mooi.

Alleen die Jacob is niet om aan te gluren, sorry man😊

8 likes

Haha nee klopt ook niet mijn smaak… maar wel even leuk om aan de pols te hebben

2 likes

1.5 milli vind ik wat veel voor een vage armband, maar ja, smaken verschillen!

@DVR 5170 in witgoud?

and-here-we-go-joker

18 likes