Vandaag wel. De beruchte Daytona inverted 6
Ruilen voor een Seiko Pepsi plus bijbetaling van jouw kant?
Edit: moest een pb zijn
Die 5271P had ik bijna kunnen kopen… helaas net iemand voor mij gereserveed en ook gekocht… daarna nooit meer tegen gekomen helaas! Mooie foto, welke AD?
FIFY.
Dit was bij Juwelier Rüschenbeck volgens mij.
Zij zijn één van de weinige die vaak een mooie voorraad hebben.
Iemand met de naam PatekCollector zal dit vast beter weten dan ik. Zetten ADs PP horloges, die heel erg gewild zijn en dus ook zo’n zeg 50% boven list weg gaan op de tweedehandsmarkt, zetten ze die nog in de etalage? Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Of gaan zulke modellen altijd naar bekende kopers bij de AD, die al meerdere ‘minder gewilde’ horloges hebben afgenomen daar?
Domme vragen bestaan niet
Prachtig, ik volg op YouTube producer Michael die heeft ook verschillende Jacobs. Ik hoop binnenkort een sub bij een AD te kunnen bestellen. Heb een afspraak lopen. Kijken of er nog iets mogelijk is.
De astronomia is ook prachtig. Blijf foto’s sturen. Ik zal ze geïnteresseerd bekijken.
Gr
Ja, vaak wel naar bekende kopers… uit eigen ervaring weet ik dat de merken zelf (Patek in dit geval) heel streng bovenop de AD’s zitten… vanuit Patek krijgen de AD’s opdracht om vooral aan lokale klanten te verkopen omdat deze vaak bekend zijn en betrouwbaar. Patek wil niet dat de horloges op de grijze markt terecht komen… Maar ik heb ook een zeldzaam model kunnen krijgen bij een AD waar ik onbekend / geen klant was… dus het kan met een beetje geluk, alleen is het moeilijk…
Tip: probeer niet voor een Aquanaut of Nautilus te gaan…die krijg je echt pas als vaste klant bent is mij verteld (heb er zelf nog geen… ga ik over een tijd naar vragen dan zal ik je op de hoogte houden )
Ik heb een astronomia omgehad, ik zal de foto’s hier delen voor jou om te bekijken!
Thanks! volgende stap voor mij dus: Klant worden bij Patek Philippe.
Over 5 jaar geef ik je een update of er progressie in die stap zit!
Het makkelijkste is om bij een vaste AD je horloges te kopen, niet zo zeer Patek, maar andere merken etc, als je een bekende bent van een AD, krijg je ook eerder een Patek vanuit hun… succes!
Bij welke AD was dit? Die 5905P-001 zou ik nu gelijk kopen als die er was…
Eerst maar even zorgen dat ik een betere baan krijg dan de minimum loon stage die ik nu doe hier in de VS…
Nice
Sorry voor slechte foto:
Was beschikbaar op het moment van passen (Dec 2018) want klant kwam (kon) zijn reservatie niet oppikken.
En deze lag ook in de etalage in 2016. Maar niet lang.
ProducerMichael en neppe horloges? Is hij niet al een paar keer met Jacob zelf in gesprek geweest en dealtjes gesloten?
Tenzij je met ‘fake producten’ een originele Rolex volzetten met aftermarket diamanten bedoeld, ja, hij heeft op dat gebied wel vaak gezondigd.