Voorraadmodellen Patek gespot

Goed namen en rugnummers graag, of foto’s en referenties is dit geval.

Wat ben je stil nadat TS fotos is gaan posten van zn pateks en de andere klatsers die hij om heeft gehad :joy:

29 likes

Kleding heb ik de ballen verstand van. Echter hebben meerdere horloge kenners al video’s gemaakt over zijn collectie, en heeft alles toch de ‘approve’ stamp gekregen. En inderdaad, ook wel eens bij Jacob uitgenodigd en samen om tafel om wat (super lelijke) horloges af te nemen.

Nogmaals, kan best dat zijn hele life-style verder genept wordt, en dat hij daarvan zijn dure horloge hobby financiert

1 like

Ontduiken van de bewijslast in zijn puurste vorm, bekende drogredenatie…

Omdat ik alleen maar mooie dames volg op instagram kan ik zijn posts niet zien. Dus stuur even een screenshot wil je?

Nu wil ik zelf ook graag, zoals je zelf zei,

1 like

Nou blijft het opeens stil…

crickets-crickets-chirping

1 like

Witgoud met zwarte plaat. Heb ze er nog gezien begin '22.

Ben benieuwd of die nog op vorraad is :face_with_monocle:

1 like

Je bent maar een telefoontje verwijderd van het antwoord :wink:

Ik kijk ook regelmatig deze kerel wn vind het vermakelijk om te kijken.

Heb niet het idee dat hij fake horloges heeft of promoot.

Hij zit, zoals hier eerder vermeld bij de maker zelf en niet 1 keer, meerdere video’s van.

1 like

Hier staan geen foto’s bij. Iedereen kan roepen dat iets nep is. Maar zonder foto’s en met dit taalgebruik trek ik dat in twijfel.

@PatekCollector sorry dat ik je interessante topic heb verknoeid met mijn Producer Michael opmerking. Mijn opmerking was terloops bedoeld en nu lijkt iedereen zich daar op te focussen ipv het echte onderwerp, wat niet mijn bedoeling was. Maar ook niet wegneemt dat ik achter mijn opmerking blijf staan.

Als iemand meer wil weten, moet hij/zij zelf maar zijn huiswerk maken. Daar is dit topic en forum niet voor bedoeld. Google/Reddit/Instagram, er zijn genoeg bronnen.

Aha classic, zoals ik al zei:

Ik zit vaak genoeg op Instagram en YouTube maar heb hem nog nooit met een nepper gezien. Dus als je iemand in de toekomst zo beschuldigd kom dan op zijn minst met een beetje bewijsvoering of hou gewoon je mond

Kijk, het gaat me niet zozeer om dit specifieke geval. Maar altijd als iemand anders hard gewerkt heeft voor zijn spullen is er wel ergens een zure calvinistisch ingestelde Hollander die roept dat het nep is of crimineel geld witwassen is, zonder vervolgens met enige vorm van steekhoudend bewijs op de knoppen te komen.

3 likes

Met het kopen van neppe horloges mag je niet bij Jacob om de koffie om samen een deal te sluiten over meerdere horloges.

Maarja, genoeg over producer Michael, show die Patek a sah!

1 like

Korte discussies moeten kunnen, alleen moet het geen “wellus nietus” verhaal worden haha. Ben van plan om snel een nieuwe Patek te kopen dus wanneer ik deze gekocht heb zal ik zeker even een fotootje ervan plaatsen

1 like

Niet helemaal ‘het soort volk’ wat pateks koopt. Behalve nautilus…

Overigens, als Patek collector met toch wel een evidente prachtige collectie, en als nieuw forum lid, zie ik en denk ik veel andere een ‘even voorstellen’ topic graag tegemoet. Ik denk dat je best een interessant verhaal kan vertellen :slight_smile:

3 likes

@PatekCollector Help me even aub?

Waarom zou ik iemand tippen waar een veel gezochte PP ligt, wanneer diegene ze enkel als investering in de kluis legt.

Dan kan ik dat toch beter zelf doen?

Gewoon even een vraag hoor.

10 likes

Tis geen apparaat om een auto uit te lezen?? :thinking:

Omdat @WatchWalker de foto vergeten was, heb ik hem maar even opgezocht. De Patek ziet er gewoon oké uit, ondanks de tekst die er bij staat zie ik niks geks. Daarnaast geeft Micheal aan dat het niet zijn horloges zijn. Fake news dus.