De greef brussel of knokke?
De Aquanaut was Degreef Brussel, het andere horloge Beyer Zürich.
één van de populairste topics op deze site is 'Voorraadmodellen Rolex gespot". Het idee is om mensen aan bepaalde horloges te helpen waar ze moeite mee hebben om die te vinden. Als jij een patek ziet die jij zelf wilt hebben koop je die toch voor jezelf? Die plaats je natuurlijk niet in deze topic want jij hebt hem zelf al gekocht.
Het hele idee is dus dat jij horloges plaats die op voorraad zijn die jij zelf niet wilt kopen en andere misschien wel.
Volgens mij belegd men liever in Swatches op dit forum…
@PatekCollector - ik ben benieuwd naar de rest vd collectie!
Vaste stek daar in Brussel
Welkom op het forum
Waarom heb je vandaag pas een account aan gemaakt? Ik vind het altijd leuk om mee te lezen hoe een collectie tot stand komt
Dacht ik het niet
Helaas vind je er hier veel van op het forum.
Ach ja Fantasten ,Leugenaars ,Zure mensen zitten overal toch
Laat het maar gaan. Haters gonna hate.
Een Ferarri 458, Rolls Dawn, G wagon etc etc en dan neppe horloges kopen. Laatste keer dat ik iets van hem zag had hij geen bontkraag aan dus…seems legit.
Die kerel heeft in heel veel slimme dingen zijn muziekgeld gestopt.
Kijk er ook met plezier naar. Alleen maar respect voor die gozer.
Wel grappig dat @WatchWalker een Belg is dan. Je theorie gaat dus niet helemaal op. (Dit is een grapje).
Ik zeg nergens dat watchwalker een
is.
Dank! @Horlogemakker
Ik heb al vaker rondgekeken op dit forum maar nooit eerder behoefte gehad om een account aan te maken. Toen ik vandaag “Voorraadmodellen Rolex gespot” zag en zelf tegenwoordig erg moeite heb met bepaalde Pateks te vinden dacht ik waarom maak ik zelf niet hier voor Patek een topic van?
Het leven is ook niet makkelijk. Helemaal niet als je Pateks moet jagen.
Een wat dacht je van bepaalde Moonswatches ?
Die zijn pas moeilijk te verkrijgen.
Zeker in deze instabiele tijd zie ik dat de horloge markt het meest stabiel is dus het is het jagen wel waard om mijn vermogen veilig te stellen
Gaaf hoor! Ben heel benieuwd naar een collectie overzicht van al het moois dat je in de collectie hebt.
Waarschijnlijk en begrijpelijk laat de Collector hier geen foto’s zien .