Voorraadmodellen Patek gespot

De naam Collector met de grote C of Collectioneur d’horlogerie exceptionelle krijg je niet zo maar he.

1 like

Dan had je jezelf geen Patek Collector genoemd als je low profile wilde blijven of wel :crazy_face:
Ben gewoon benieuwd naar de goof stuff. We kunnen wel wat meer Patek Philippe gebruiken hier op het forum. Al die pauper Rolexen for list. Man man man.

2 likes

Veiligheid kent geen tijd.

Ik begrijp de patek collector wel🤣

Uit nieuwsgierigheid - hoe ga je te werk als je een horloge koopt van 200 - 300K?
Loop je dan binnen met je andere Patek? Is dat een pre? Moet dat?

Als ik die Rolex verhalen lees moet je 2 Rolexen om iedere pols hebben of 70K aan juwelen kopen en 10 keer op zijn Japans buigen om een nieuwe te mogen kopen.

3 likes

Nooit verwacht dat dit uit jouw mond zou komen.

Gewoon even je eigen posts doorscrollen.

2 likes

Nu jij er geen bezwaar tegen hebt, dan kan ik nog wel even reageren. Dit hele draadje zal volgens mij sowieso geen lang leven beschoren zijn, gezien het nogal “ludieke” onderwerp. Aan de andere kant, in het Rolex op voorraad topic valt ook al jaren niks meer te melden en toch sluimert het door…

Jazeker, hij promoot regelmatig neppe horloges (omdat hij niks van horloges kent er ervoor wordt betaald). En het merk Jacob past perfect bij zijn wansmaak, dus dat matcht alvast.

Net zoals zijn auto’s, jets en andere spullen, 80% van wat hij toont is helemaal niet van hem. De resterende 20% is natuurlijk nog steeds indrukwekkend, zolang je niet over zijn wansmaak struikelt

Ik hoef niets te bewijzen, dit is niet de juste plek daarvoor (ik had er dus ook beter over gezwegen). ik deel het gewoon mee. Ik ken hem al 7 jaar, ook van erg dichtbij, dus ik weet perfect waar ik het over heb.

Je zou dit niet zeggen als je wist waarvoor Ballerbusters staat. Die zijn echt niet aan hun proefstuk toe…

Doe’s lief :kissing_heart:

Ik begrijp wat je probeert te zeggen en deel ook dergelijke mening. Alleen… ze is hier niet van toepassing. Deze man heeft niet hard gewerkt voor wat hij heeft, pretendeert het veelvoudige van wat hij werkelijk heeft, is gewoon een social media gigolo zoals er zo velen zijn. Ik rep niet over crimineel, witwassen of wat dan ook. Laten we zeggen dat hij het ethos heeft met een mix van de doorsnee tweedehands autoverkoper , perzische tapijtenhandelaar en mondmasker zwendelaar. Misschien wel allemaal legaal maar van twijfelachtig allooi.

Hij promoot en draagt zelf neppe spullen zeg ik je. Misschien niet eens bewust want hij ziet zelf het verschil niet. Betaalde promotie is het motto.

Ik was helemaal niets vergeten. Het leek me echter niet verstandig om hier uitvoerig op
in te gaan. Ik herhaal, niet de juiste plek. Maar als je zelf toch al zover was, had je ook even op de stories kunnen klikken en daar zie je dan tientallen bewijzen voorbijkomen…

Welke zure reacties bedoel je? Ik zie er geen?

Ook als het niet legit is, kan je er toch evengoed van genieten? Voor mij hoeft het niet.

Bij voorbaat excuus als ik op iemands zere teentjes heb getrapt, een beetje volwassen gedrag zou enkele toetsenbord ridders echter niet misstaan.

1 like

NOW you got my attention. Kan je hier wat meer over vertellen? PB mag ook, mits je er natuurlijk meer over kwijt kan.

Mijn defense voor PM is trouwens gebaseerd op het feit dat ik hem al volg nog voordat hij 100K subs had en zijn groei vrij realistisch is. Daarnaast vind ik Adam ook wel een leuke gast. Ik ben trouwens een vrij sceptisch persoon en probeer altijd background te zoeken naar de persoon zelf. Heb tot nu toe niks raars gevonden…op zijn kledingstijl na dan.

Maar als je hem persoonlijk kent hoor ik graag wat meer info.

3 likes

De eerste keer dat je bij een Patek dealer binnenkomt werkt het zeker om een Patek of een vergelijkbaar merk om je pols te hebben. Een Patek om hebben is zeker geen pre.

Uiteindelijk gaat het helaas er vooral om wie je bent en wat je doet. Wanneer een AD dat weet zal hij zelf bepalen welke modellen voor jou op voorraad zijn.

Zelf draag ik voornamelijk vintage Rolex modellen, die heb ik meestal ook om naar de AD.

1 like

Ik vind dit zo bizar, ongeacht het merk.

Anyhow - je haalt wel flink airmiles binnen met zo’n koop. Tenzij je het cash doet :sweat_smile:

1 like

Mijn collectie heb ik niet thuis liggen (ze liggen zelfs niet in Nederland) voor de veiligheid.

Wanneer ik binnenkort weer een mooi model zie liggen bij een AD zal ik wel een foto plaatsen als ik van plan ben die aan te schaffen :+1:

1 like

Het leven blijft een oneerlijk spelletje

Wat een geklets. Het gaat erom wat je koopt, buiten je gewenste model om.

1 like

Citaat Wat een geklets. Het gaat erom wat je koopt, buiten je gewenste model om.

Wie je bent is vele malen belangrijker dan wat je koopt.

Dude ga werken ofzo man :joy:. Waarom zoveel tijd spenderen om een ander af te zeiken hoe “nep” hij (volgens jou) is. Die gast is keihard binnen en jij een beetje achter je scherm typen hoe kut zijn smaak is. Wie is er nou écht triest in deze van jullie twee :joy:

1 like

Ik weet het! En het is @WatchWalker niet!

6 likes

:joy:

1 like