Voorstel topic

Hallo mede horloge liefhebbers

ik vond dat het wel eens tijd werd om mij voor te stellen. Nou ik ben Donna-Claire. Ik ben 21 en heb een bruisend studentenleven. Ik studeer rechten en ga volgend jaar daarnaast nog een makelaars opleiding volgen. Ik houd naast Ajax, ook van bier, shoppen en ook erg van horloges (uiteraard). Met name vintage horloges. In mijn vrije tijd zie je mij dan ook vaak op catawiki of Chrono24 kijken. Of hopeloos kringlopen afgaan. Helaas dragen mijn vriendinnen micheal kors horloges, tja ik probeer er dan maar niet naar te kijken. Ik weet dat er niet veel dames op dit forum zijn, maar mannen; dames horloges zijn ook heel mooi! Heb misschien zelf nog geen enorm grote collectie, maar ben nog jong. Maar zal wel even twee vintage favoriete laten zien.

59 likes

Welkom op het forum, twee prachtige horloges van mooie merken! Veel plezier hier!

2 likes

:heart_eyes:

Welkom op het forum!

2 likes

Welkom van een mede-rechtenstudent! Prachtige horloges (vooral die Cartier :slightly_smiling_face:)

1 like

Welkom :grin:

1 like

Hallo Donna- Claire,

Nogmaals van harte welkom op het mooiste Horlogeforum van de wereld… van Nederland! :slightly_smiling_face:

Mooie horloges en zeker een heel goede binnenkomer hier! :ok_hand:

Ik wil je hier graag heel veel plezier toewensen en uiteraard wens ik je ook heel veel mooie horloges toe! :smiley:

2 likes

Welkom op het forum Donna!
Mooie horloges, vooral die Cartier!
Enjoy your stay.

2 likes

Bedankt iedereen :heart:

1 like

Welkom hier op dit leuke en leerzame forum!:+1:t2:

1 like

Welkom! Leuke Longines zeg!

1 like

Leuk dat je je voorstelt. Ik hoop dat je je hier gaat thuisvoelen.

1 like

Welkom Donna! Wat leuk dat je er bent!

(Alweer een jaar geleden of zo had zich hier ook een jonge bruisende vrouw aangemeld. Dat bleek achteraf een man te zijn. We hebben toen wel heel erg gelachen allemaal, met of zonder kiespijn.)

6 likes

Dankjewel :slight_smile:
Haha wat erg!! Wie was dat dan? Zag wel een topic van ene Inge.

Inge = Bingo!!

Jeetje likede “ haar “ topic nog. Hoe kamen jullie erachter ?

Een Cartier en een Longines: zo blijf je wel bij de tijd! :sunglasses:

Welkom en veel plezier!
(het is hier een beetje een heren sociëteit ben ik bang! :innocent:)

Ik vond de IWC horloges wel al heel mannelijk to be honest.

Nou, dat verhaal doen we wel een andere keer. Oké?

Dankje ! Haha zit zelf ook bij de sociëteit, studenten vereniging en daar draait het vooral ook om de mannen. Maar doe nu zelf commissies ervoor dus mijn emcanipatie werkt daar al wel, nu nog hier :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Prima! Lees het anders zelf wel even. Maar ik kan je iniedergeval wel garanderen dat ik echt een vrouw ben.

2 likes