Welkom! Alleen in de advocatuur drinken vrouwen over het algemeen toch echt wijn in plaats van bier. Maakt je wel meteen uniek
Haha zul je nog versteld van staan! Wijn drink ik elke dag wel. Is heerlijk. Maar bier ja, dat kan er altijd wel bij. En mijn studiegenootjes drinken ook allemaal bier
Nogmaals welkom!
Welkom op dit forum, hoop dat je er veel plezier aan beleeft.
Welkom Donna-Claire op HF, en veel plezier hier.
Leuke vintages trouwens …
Succes met de studie!
Welkom op HF en veel plezier hier!
Welkom Donna.
Beetje vrouwelijk input kan dit forum wel gebruiken.
Succes gewenst met alle internet haantjes. Ook die zijn hier aanwezig haha
Mijn beste,
Chapeau!! Leuk dat u zich heeft aangemeld!!
Een warm welkom dan ook binnen de gelederen van dit soms wat (over)verhitte HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom! Ook welkom in de groep studenten op het forum, zijn er ook te weinig.
Met zo’n profiel maak je jezelf al gauw geliefd hier
Iedereen nogmaals bedankt !!
@Robert Yeah nog een student Haha ! En Groningen Nice !! Twijfelde ik toen tussen met studeren.
Worden trouwens via dit forum wel is meet and greets gehouden ?
Paar maanden geleden was er nog eentje, de groters meets komen ongeveer 1x per jaar voor, maar kleinere meets kan je ook zelf opzetten natuurlijk
Welkom Donna!
Welkom, leuk dat je toch blijft ondanks de, ehh, “uitdagende” (of moet ik zeggen “wegjagende”) reakties op je eerdere bericht!
Jaa Dankje ! Ach ja de boosdoeners die dachten dat ik een 1dagsvlieg was, reageren niet meer. Maar tuurlijk blijf ik, ben niet het type die zich snel aan de kant laat schuiven. Overigens zijn de meeste mensen op dit forum super aardig !
Rechten is de bom! Ik zit in het derde jaar inmiddels.
Veel plezier op het forum en leuke horloges heb je alvast verzameld!
Welkom Donna. Ajax, bier en horloges, laat dat nou precies mijn enige 3 hobby’s zijn👍
Van harte welkom op dit mooie forum, mooie horloges. Wat is voor jou het ultieme grail horloge?
Dankje !
Een jaeger lecoultre grande reverso. Of een Rolex cellini. Verder vind ik nog veel meer horloges mooi, zoals de patek Philippe twenty 4. Maar dat komt hopelijk nog ooit… eerst een carrière maken, stoppen met maximaal bijlenen, of juist heel veel maximaal bijlenen Haha !
welkom!!