Voorstel topic

Zag er niet best uit tegen de degradatiekandidaat van alhier, beetje lucky zelfs…:wink:

Welkom en veel vertier op dit forum, mooie horloges heb je al! :ok_hand:t4:

Fan van Ajax, bier en horloges altijd goed👍
Mooie horloges al hoor.
Welkom op het forum en veel plezier hier.

Welkom! Ik hoop dat je hier aan je trekken komt…

:grin:

1 like

AJAX bier én horloges! Je zal toch maar eens met jou aan de praat raken in de kroeg! :grinning: De eerste 2 ben ik hier nog niet tegengekomen maar voor wat betreft horloges zit je hier zeker goed.

1 like

Welkom! Fijn dat er zich weer eens een vrouw aanmeldt op dit door mannen overbevolkte forum!

Goede smaak trouwens!

Dat je van F1 houdt ,zit er niet in zeker?

Ik hou ook van Ajax, bier en horloges maar ik krijg heel wat minder aandacht :thinking:

Welkom!

6 likes

Ook welkom namens mij natuurlijk.
Op je andere topic is de argwaan van sommige leden al verdwenen dus nu ben je een volwaardig lid.
Voor mij was je dat al natuurlijk.

groetjes Lenno

1 like

Welkom Op het forum. Ajax altijd +1👍

2 likes

Hoi Donna, welkom :raised_hand_with_fingers_splayed:t2:!

1 like

Oh zeker wel !! Kijk het al sinds dat ik een peuter was. Ik ben ook in Duitsland bij een F1 geweest.
Was in 2014, hocknheimring.

Het wordt steeds beter :grinning: Dat met die meet en greet gaat vast helemaal goed komen.

1 like

Welkom! , mooie horloges :+1:

Duss voetbal+bier+F1+horloges… :smiley:
Top vrouw in my book!

1 like

Welkom!
Mooi die Longines…

1 like

(Nogmaals) welkom en veel plezier hier :smiley:. Mooie horloges hoor!

1 like

Toch vreemd dat je dyslexie en dyscalculie hebt. Beide samen komen eigenlijk niet voor.
Dyslexie mensen zijn in 99% van de gevallen goed met getallen.
En dan een studie rechten, spannend.

groetjes Lenno

Ja klopt. Dyslexie in een lichte vorm. Dyscalculie extreem. Komt zeker wel voor. En ja het is pittig maar te doen. Ik denk ook dat het komt door mijn jeugd waarin ik met mijn ouders wel 6 keer ben verhuisd. Heb wel eerst vmbo gedaan, toen havo, toen vwo. dus vecht er verder wel voor.

6 likes

Hoi Donna, van harte welkom!
Leuk om er weer is een enthousiaste dame bij te hebben :+1:
In het topic van de Rolex ging het niet zo lekker met enkele heren maar die zijn nog wat onwennig met vrouwen denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Leuke horloges heb je en voor dames zijn er hele mooie horloges en ben heel benieuwd wat er nog voorbij gaat komen uit jouw hand.

Veel plezier op het forum en succes met de studie

2 likes

Wij allemaal wel :grimacing: