Ik ken een afgestudeerd dierenarts van 24. Dus stop met zeggen dat ik de waarheid niet spreek.
Met dyscalculie cum laude slagen is ook best knap wanneer je wiskunde hebt.
Het is zo. Sommige dingen kunnen later komen. Ga verder niet hierop in. Bepaalde dingen zijn privé.
Wacht maar tot de meet and Greet.
Als deze maar niet plaatsvindt in het bruisende Amsterdamse uitgaansleven. Zodra het er wilder aan toegaat dan op de gemiddelde Rikketik haak ik af. O ja, en het moet er beter ruiken. Maar dat is niet al te moeilijk, zelfs voor Amsterdam.
Zelfs ik begin te twijfelen.
Je forum naam is ook twijfelachtig want Donna-Claire is een mode merk.
Dat wil natuurlijk niets zeggen maar het is weer een twijfelachtigheid erbij.
The plot thickens om het zo maar te zeggen.
nog steeds groetjes Lenno
Welkom! Ik was op een ander forum (hele andere branche) ook es in getwijfeld getrokken.
Wat mij betreft hoeft niemand zich te bewijzen.
Mooi klokjes. En voordeel als vrouw in deze hobby, Is dat je een mooie niche hebt. Vooral in vintage en occasion kun je volgens mij scherpe aanbiedingen pakken, daar waar âgevochtenâ wordt om de heren modellen.
Tenzij je natuurlijk meedoet met de worstelingen om een Rolex Sub, Omega Speedy, etc.
Welkom!
Heeren,
Naar aanleiding van het allereerste bericht van Donna dacht ik dat we weer te maken hadden een âeendagsvliegâ waar het forum tegenwoordig helaas door vervuild wordt (en waarvoor nog steeds geen appart deel bestaat)
Getriggerd door de oorspronkelijke profielfoto bij het eerste bericht had ik het voorrecht mij, uit pure nieuwschierigheid, even kort te verdiepen in Donna op het interweb.
Even afgezien van de discussie over opleiding (niet relevant en gaat ons ook niet aan, denk ik), kan ik daarom zeggen dat Donna âechtâ is, een studerende meid (universitair), en oprecht geinteresseerd in horloges.
Ik voel verder geen behoefte me verder in de discussie te mengen, maar wou dit ff kwijt omdat ik eea een beetje uit de hand zie lopen.
Welkom op het forum Donna! Laat dit maar uitdoven en meng je tzt gewoon in de discussies die je interesseren!
Je hebt haar opgezocht op Facebook?
Welkom !
Je hebt al een mooie startcollectie horloges.
Hopelijk worden je vele vriendinnen ook HF lid: intelligente dames zijn hard nodig hier in dit mannenbolwerk !
Veel plezier op dit forum.
P.S.:
Wel oppassen voor de ca. 50 E-leden. Dat zijn leden die denken en doen alsof dit horlogeforum van hen is. Zij proberen andere leden weg te pesten van dit mooie forum.
Hoe? Dat heb je in zeer milde vorm reeds ervaren in je andere Rolex topic.
Hou vol en laat je niet wegpesten door slechts 50 leden. Dit forum heeft meer dan 15.000 leden.
Veel plezier!
Begin daar nou niet over, Rene gewoon lekker laten raaskallen. Anders moet dit topic ook al naar het grijze deel
Het lijkt wel een potje Cluedo ondertussen dit voorstel topic
Er zijn hier denk ik genoeg liefhebbers die niet hun hele privé delen of daarover niet altijd de waarheid zullen zeggen. En daar zal een ieder zijn of haar eigen motivatie voor hebben en dat hoeft niet altijd iets negatiefs te zijn. Anyway, ik zie de paranoia niet en volgens mij heeft @Donna niet iets gedaan wat niet mag of kan. Of heb ik wat gemist? Al die nonsens over leugens en complete onderzoeken.
Ik bied 50 likes op zijn posts!
Dat doen er hier zoveel.
Echt niet ik ben echt Harvey Sp⊠Gabriel Macht!
Hoi Donna, van harte welkom in de club! En laat je niet teveel van de wijs brengen door de mannen hier. Ze zijn gewoon jaloers als een vrouw ook van mooie horloges houdt want die van de meesten hier hebben er niks meeâŠ
Vind je me een leuke vent in mijn avatar?
Zou ik die jaren '60 verschijning echt kunnen zijn? Dan was ik nu een knakker van 95 geweest.
Get real