Voorstel topic

Welkom Donna, veel plezier hier!

2 likes

I know. Maar we suggereren het niet te zijn.
Ik ben ook niet groen :speak_no_evil:

In het andere topic :wink: …
Maar goed, er bestaat gewoon een Donna uit Amsterdam.
Dus er is niets loos :smile:

Zie opeens wel bij suggesties van Facebook onbekende mannen staan. Vrij interessant wel Haha !

3 likes

Allemaal oude mannen? :grin:

1 like

Die ruiken naar spruitjes!:joy:

@Donna, je hebt hier wel wat losgemaakt op het interviewforum!
Oeps, horlogeforum bedoel ik natuurlijk… Hoe kom ik daar nou bij? :wink:

Volgens mij is @Donna vanaf het allereerste moment al in twijfel getrokken en niet echt heel erg welkom geheten. Ze heeft daar m.i. gewoon heel redelijk op gereageerd maar wordt continu in twijfel getrokken.
Ik vind het nogal paranoia overkomen.

Zoals ik eerder al zei, is zij niet de enige. Ik snap de wens van een ander om anoniem te zijn. Dat hoeft niet gemotiveerd of bewezen te worden voor mij. Ik heb het idee dat ze gewoon net als anderen een interesse heeft voor horloges.

We kunnen elkaar toch gewoon respecteren op onze interactie hier onderling.

4 likes

Helemaal mee eens.

Maar de paranoia komt omdat een lid zich eens heeft voorgedaan voor een ander. Toen was je volgens mij nog niet lid?

Heb je mijn PB niet ontvangen? :grin:

jawel,maar dat ging mij te ver :smile:

1 like

Welkom van nog een Rechten student! Veel plezier (en succes, blijkt maar weer) gewenst op het forum.

Eens! :slight_smile:

1 like

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ga niet exact vertellen hoeveelste jaar student ik ben, wat mijn cupmaat is (ja dat werd gevraagd) of waar ik mij mee bezig houd naast HF. Ik zit hier niet om te daten of om afgezeken te worden. Als dat het geval was, zou ik wel op tinder zitten.

18 likes

Ik vind dat je ondanks alle negativiteit en sceptische houding op veel reacties goed gereageerd hebt (de meeste dan) :slight_smile:

2 likes

Nou Donna je maakt wel wat los hier :joy::joy: volgens mij viert het testosteron hoogtij en het moet nog lente worden :sunglasses:

1 like

Wat een sneu verloop van dit topic. Sorry @Donna, blijkt maar weer dat er vele mannetjes thuis een mega oninteressant leven hebben en zich hier - op hun eigen manier - uitleven.

1 like

Dat heb ik even gemist. Ik heb naar aanleiding van al die aantijgingen op je profiel enkel jouw reacties terug kunnen lezen. Niet de vragen of antwoorden. Het Rolex topic heb ik wel in het begin gevolgd en zag daar al die niet ter zake doende vragen om bewijs.

Ik vind dat persoonlijk te ver gaan om te vragen naar dat soort irrelevante zaken. Zeker omdat je op geen enkele manier aanleiding ertoe hebt gegeven. Helemaal niemand hoeft hier ook maar iets aan waarheid te vertellen over zich zelf. Dat is een vrije keuze.

Kortom, nogmaals welkom en je hebt je sterke karakter al bewezen voor mij :+1:

Voel mij vereerd !

1 like

Bedankt ! :slight_smile:ļø

1 like