Gewoon proberen, als het niks is flipper je het horloge weer.
Ik denk dat je snel genoeg trustlevel hebt voor de verkoop rechten hier.
En zo’n mini Komanderkie zal je nooit in het echt tegen komen, behoorlijk
uniek dus.
Succes!
Welkom op het forum Donna, leuk dat er ook telkens meer mensen van onze leeftijdscategorie lid worden.
Welkom Donna
Leuk dat je dit forum hebt weten te vinden. Heb je naast deze twee horloges nog meer in je collectie?
En inderdaad: voordeel voor een horlogeliefhebster is dat je nog wel eens voor heel leuke prijzen prachtige klokjes kunt scoren.
Even een ander onderwerp, ik vind je Must de Cartier een heel mooi horloge. Zelf heb ik een Must de Cartier quartz in m’n verzameling, niet zo fraai exemplaar als die van jou. Is jouw Cartier quartz of mechanisch?
You cant win em all
Bedankt !! Ik ben benieuwd. Heeft u een foto ? Die van mij is een Quartz.
Helaas zijn mijn likes op! Maar iedereen bedankt die mij welkom wenst❤️
Even snel een foto gemaakt. Zelf vind ik mijn exemplaar omstreden, maar het loopt perfect. Er zit een Zwitsers ISA Quartz uurwerk in. Ook is het in het verleden verkeerd behandeld geweest, zoals je ziet zit de wijzerplaat scheef.
On topic: welkom donna
Bijzonder klokje! Niet vaak gezien. Dat ie scheef staat kun je nog wel laten repareren voor niet duur. Uit welk jaar?
Ik heb zelf ook twee van die Must de Cartiers gehad in een partij die ik kocht. Maar ik kan me niet voorstellen dat die echt waren.
Mijn must had ik al, die had mijn vader voor mij gewonnen op catawiki.
het zal ongeveer eind 1960 begin 1970 zijn, ik heb een Junghans quartz uit die tijd en lijkt er precies op. Hoewel het horloge er goed uit ziet en ook goed aanvoelt heb ik er ook wel m’n twijfels bij. Omdat het perfect loopt heb ik het geprobeerd weg te geven. Maar niemand wil het hebben, dus bewaar ik het zelf maar en misschien dat ik de wijzerplaat een keer recht ga zetten. (Ik had dit horloge eigenlijk geheim willen houden, maar ja😀)
Ik gok dat hij wel later is, mid 80s of 90s
Mooi topic dit weer.
Welkom Donna, ik zit in dezelfde leeftijdscategorie en ik merk dat steeds meer van onze leeftijd zich verdiepen in vintage horloges. Hartstikke mooi natuurlijk. Ik vind het ook fantastisch om een horloge te dragen dat vele malen ouder is dan ik.
Het houdt niet op, niet vanzelf
@Rene1 ik voel me niet aangesproken, ga er vanuit dat je dat ook niet bedoelt. Maar je gaat wel erg ver in je woorden en dat vind ik ongepast.
Laten we het hier maar bij houden @cash want ik zou niet willen dat dit als tweede topic van @Donna naar offtopic verplaatst wordt…
Ik denk dat jij gelijk hebt Daniël, midden jaren '80.