Voorstel topic

Hee Donna, van harte welkom! Zoals je hebt gemerkt kan het onderwerp hier nog wel eens van links naar rechts zwalken, maar meestal is het wel gezellig hier. Zolang je de boel niet te serieus neemt en van een geintje houdt.

4 likes

Welkom Donna!

3 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Graag on topic blijven. Persoonlijke gesprekken die niets met het topic te maken hebben graag per pb.

3 likes

Welkom op dit forum.
Jammer dat een serieus topic wederom uitmond in tekst vullend gezwets.
Maar, het is enorm leuk om hier te lezen dat er meer en meer jonge liefhebbers zijn van vintage horloges.
Met name vrouwelijke liefhebbers, Donna bewijst des te meer dat vintage horloges voor iedereen aantrekkelijk kan zijn, dus ook vrouwen. Het is misschien ook wel goed te weten dat vrouwelijke horlogemakers over het algemeen secuurder aan een uurwerk kunnen werken dan mannelijke, in Zwitserland zijn er dan ook behoorlijk veel vrouwen werkzaam bij vele ateliers.
De opmerking van Donna dat haar vriendinnen alleen maar mode horloges dragen van namen die feitelijk niet thuis horen in de horloge wereld geeft eigenlijk al aan dat de jonge dames tegenwoordig andere interesses hebben dan horloges.
De keus van Donna zoals haar foto’s hebben getoond, is dan ook van iemand die hier op dit forum zeker thuis hoort.
Ik las ook dat o.a. le coultre een merk is dat Donna aanspreekt, wel Donna, kijk eens naar de vintage modellen die le coultre vlak na de tweede wereld oorlog in de markt heeft gebracht.
Dit merk is met name ook toevallig mijn liefhebberij, dus extra welkom op dit forum.

3 likes

Welkom op het forum. Mooie longines heb je!

1 like

Bedankt ! Ik ga er naar kijken ! Fijn om zo verwelkomt te worden :slight_smile:

Welkom!

1 like