Voorstellen + Aankoop advies TW Steel 821

Hoi @Paul2 welkom op het forum!
Als je die IWC Fliegerchronbo Top gun mooi vind en een Quartz chrono is ok dan kun je ook eens kijken naar een Parnis!
Je weet het google is your friend! :wink:

Vergeleken met die TW Steel is deze Parnis wel een beetje saai…

Dat merk is een beetje hoog geprijsd voor wat je ervoor hebt.
Mijn persoonlijke mening: Niet doen, koop iets moois op dit forum voor dat geld.

Ik heb al wat advertenties bekeken inderdaad, dat is dat het horlogemarkt topic toch? Is daar misschien een manier om foto’s te bekijken van de aangeboden horloges? ik open nu gewoon alle advertenties in tabbladen:)

Hey Vinrouge, bedankt voor de tip heb er even door heen gekeken maar toch niet echt iets waar mijn oog op valt!

Ik ben deze inderdaad wel eens tegengekomen maar dan probeer ik een alternatief te vinden voor het horloge dat ik echt wil, en daar heb ik heel veel moeite mee, ik zou wel een zeikerd zijn nu maar zo voelt het gewoon haha :slight_smile:

Ik denk meer dat hij doelde op de overeenkomsten met mijn ‘‘droom horloge’’ die ik inderdaad wel zie maar het is m gewoon niet haha :slight_smile:

Ik zou echt heel graag één van de horloges van dit forum kopen jullie hebben er veel verstand van en als je op een forum er zelfs actief mee bent kan je wel zeggen dat je het serieus neemt, nu alleen nog een vinden die ik graag wil :smile:

Ik vond nog wel een mooi horloge van het merk ‘‘davis’’ model 1278, kennen jullie dit merk? kan er op het forum niets over vinden!

En niemand ervaring met Chrono24? Zoals ik het lees is het wel een grote speler op de markt!

1 like

Vaak veel te dure aanbieders.

Welkom Paul!
TW Steel is niet mijn cup of tea maar ik denk dat het goed is dat je het gewoon gaan proberen bij een winkel.
Succes met de keuze!

Groet, Matthijs

Die IWC is je droomhorloge?

Alpina starttimer chrono, rond de 800euro, lijkt nagenoeg precies op je IWC

1 like

http://www.chrono24.nl/alpina/startimer--id3339845.htm?goal_suggest=1&sortorder=1&urlSubpath=/alpina/prijzen-van-horloges--new.htm&manufacturerIds=287

Is er ook in quartz :slight_smile: reken er alleen 25% bij voor belasting en invoerrechten.

Kom je uit op 587 euro.

Grtz

Ik niet hoor :smile:

Laat ik het dan ervaring noemen :smile:

Mijn Vriendin is momenteel in de states! dus geen invoerrechten of belasting :slight_smile: :slight_smile: :smile: betalen al genoeg niet!

Is inderdaad wel een donders mooi horloge! bedankt voor de tip.

Dan zeg ik kopen die Alpina :wink:

2 likes

Hoi

Invicta is makkelijk te kopen in US.

Of kijk eens bij Luminox of Tracer.

Grt.

Beste Paul,

Allereerst welkom op het forum!
TW Steel is een leuk merk maar zoals velen adviseren is er zoveel meer en beter te krijgen.
Zag je link chrono24.nl/twsteel/tw822-black-edition--id3848872.htm voorbij komen dit was mijn eerste horloge voordat het horlogevirus was toegeslagen (daarna nog een diesel horloge gekocht) en toen overgestapt naar wat meer horloge…

Zelf ben ik geen liefhebber van Seiko, maar zou voor dit budget eerder een Seiko kopen dan een TW Steel.
En als je geduldig kunt door sparen dan zou ik voor een Alpina gaan ;-)!

Succes met je zoektocht

Bedankt voor je reactie! Inderdaad wat meer sparen, maar was je tevreden met het 822 model? Voor 135 euro vind ik het wel mee vallen en heb ik in wel het horloge die ik graag wil!

Ik was er destijds tevreden mee, en zo heel af en toe krijgt hij nog wat draagtijd om de pols.
Moet wel zeggen dat de kwaliteit redelijk is, snel stof aan de binnenkant, de kroon die aan de binnenkant begin te roesten (note: ik ga er nooit mee onder de douche )
Als dit het horloge is waar je hartje sneller van gaat kloppen dan zou ik het gewoon doen en je niet laten beïnvloeden door de meningen van anderen :slight_smile:

1 like

Of natuurlijk de Parnis van de IWC

Heb je nou nog niet die Alpina besteld :stuck_out_tongue:

Welkom en ben ook benieuwd wat t is geworden.

Nou het is toch een tw821 geworden😁 voor maar 90 euro vond ik het wel oke😉

5 likes