Voorstellen: Alex

Hallo forumgenoten,

Zit hier al enige dagen en voordat ik me dus voorstelde wilde ik even kijken of dit dutch forum wel wat voor me was. Ik zit voornamelijk op TRF en was een beetje op zoek naar de Hollandse nuchterheid in de horlogewereld. Amerikanen kunnen soms wel zo ongelovelijk overdrijven soms haha.

Ben zelf 44, getrouwd en 2 kinderen en met pensioen inmiddels. Omdat ik er achter kwam dat vroeg met pensioen gaan helemaal niet zo goed is voor je ben ik me weer gaan verdiepen in welke hobby ik om kan gaan zetten in een klein bedrijfje. Ben namelijk steengoed in Linux, online bezig zijn haha, krachttraining, maar heb ook een goede neus voor investeringen en juwelen. In het bijzonder dus horloges en ben sinds kort bezig met goudsmeden. Paar weken terug Dhr. van den Berg ontmoet en ik geraakte steeds meer gefascineerd in horlogerie al zit ik er al jaren in en verdiep ik me voornamelijk in het opsporen van replica’s en de vooruitgang erin (nee, ik bezit geen replica’s, want ik haar replica’s, maar ik gebruik mijn kennis om anderen in mijn vriendenkring te helpen een Rolex aan te schaffen).

Geprobeerd mijn favoriete sportschool over te nemen werd niks. Linux wil ik meer voor de hobby erbij houden. Dus heb ik besloten mij te gaan verdiepen in juwelen/horloges. Vandaar mijn aanmelding hier. Ik hoop hier veel te leren en mijn start in goudsmeden. Ooit hoop ik eens horloges te maken als VandenBerg watches :slight_smile:

23 likes

Welkom op het forum. Zoals onze US vrienden zouden zeggen “have fun”

Off topic: met 44 reeds met pensioen :scream: :clap:t3:

1 like

Welkom op HF !
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

Welkom :+1:

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom op HF, en veel plezier hier!

Welkom Alex,

Veel plezier op HF

Goed bezig…44 en met pensioen :+1:

Welkom!

Hallo en welkom! :wave:

Mijn beste,

Leuk weer een enthousiasteling erbij!!
Alex, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

Welkom! En veel plezier hier.

Welkom op HF!

1 like

Welkom!
44 met pensioen? Gebruik gemaakt van de OVUT :slight_smile:?

Gewoon geluk gehad. That’s it.

1 like

Welkom!

Welkom Alex!

Dat klinkt voor geen meter als ‘met pensioen’ en gelukkig maar, want op je 44e achter de geraniums is natuurlijk onzinnig. :wink:

P.S. wat draag je zelf qua horloges?

Welkom! :facepunch:t3:

Welkom op het Horlogeforum! :beers: