Voorstellen: Alex

Zoals ik al zei dat ik erachter kwam dat thuiszitten helemaal niet goed voor je is. Sociaal gezien. Dus ben ik op zoek naar hoe ik een van mijn hobbies kan omzetten in een klein bedrijf.

En ik draag zelf meerdere horloges zoals Rolex en Breitling. Al liggen mijn Breitlings voornamelijk stof te happen helaas daar ik over de top in love ben op mijn Rolex horloges.

1 like

Nou kom maar door met de foto’s (daar zijn we dol op hier :grin: )

Welkom :grin:

Eentje dan :+1:

6 likes

Prima start van een collectie lijkt me. :grinning:

1 like

Oei keuzestress…

Prachtige collectie :+1:t3:

Crypto?

Heerlijk om al je tijd in hobby’s te kunnen stoppen. Wellicht verdiepen in merken naast Rolex en Breitling? Er is zoveel ander moois te krijgen.

Net als bij je eerste post in het Rolextopic kan ik weer geen touw aan vastknopen aan je verhaal, maar anyway: van harte welkom!

1 like

image

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges!:wink::+1:

Welkom Alex!

download

Welkom

Welkom, mooie collectie heb je.

Helemaal mee eens. Ik zag het in mijn familie met mijn pa. Ook vroeg gepensioneerd en vond hem sneller ouder worden op een gegeven moment dan anderen van dezelfde leeftijd. Misschien omdat je dan niet zoveel meer meemaakt, zelfs niet met vrijwilligerswerk.
Mijn broer, nu 40 zou kunnen stoppen met werken, maar gaat wel gewoon door. Veel gezonder ook lijkt me.

Ja, welkom; beetje druk!!!
:wink:

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom.

Blijkbaar niet goed bevallen :joy:

3 likes

:joy::joy::joy:
En wederom met pensioen.
Dat doet ie toch wel erg goed. :laughing:

5 likes