Voorstellen: Alex

:joy::ok_hand:

1 like

Inmiddels weer weg😂

En weer terug…

1 like

Oh, dus hij leest weer gezellig mee? :smiley: Dan ben ik wel benieuwd naar zijn ervaringen. :v:

En, was het wat?

En, beviel het?

En, wat heb je geleerd?

2 likes

Verwarrend!
Zijn we nou serieus een @anon12345678DOEI aan het verwelkomen … :thinking:

1 like

Mag ik jullie wat vragen?
Zullen we gewoon allemaal opnieuw beginnen?

Misschien was de TS niet zo handig in wat uitlatingen, maar ‘wij’ waren ook wel full on.

Ik heb het idee dat TS best wel eens kan zitten met de situatie en ik kan mij dat goed voorstellen als ik zijn schoenen zou staan. (Lijkt mij trouwens niet heel vervelend, maar dat daar gelaten)

Zullen we gewoon weer aardig doen en Alex een tweede kans bieden?

3 likes

Man, ik zou willen dat ik was als jij. Dus ja, laat ik dat dan ook maar proberen te zijn.

Van mij krijgt hij een tweede kans. :v:

2 likes

Haha… Jij weet niet half hoe de rol in de strip van morgen op je lijf is geschreven. :joy::+1:

1 like

WC-rol dan zeker.

1 like

Prima. Moet zo nog even lezen wat er gebeurd is, kennelijk ben ik de enige die af en toe niet achter de computer zit en daardoor wat mis.

Hoe heet Alex nu? Oh wacht, hetzelfde als voorheen. Geinig trouwens dat je weggaat en dan gelijk weer onder dezelfde naam terug kan komen. Handig.

Toedels! :sunglasses:

2 likes

Hoeft toch niet meer of is zijn tweede account nog actief?

Heb me net weer eens ingelezen wat er vandaag weer is gebeurd, want ja nog niet met pensioen.

Mijn eerste indruk: wat een onaangenaam en oppervlakkig type.

Is dat aardig genoeg?

1 like

Ik mis duiding. Moet ik nou alles doorspitten om er achter te komen wie wat getypt heeft, wie er gekwetst zijn, en wie Jur weer in de hoek heeft gezet? Kun je niet op zijn minst even een linkje naar het betreffende draadje posten? Is dat teveel gevraagd, waarde @Jurk ?

1 like

Yep. @Rolexhunter, Alex… kom er maar in!

Wilde Alex net verwelkomen. Zal dat hierbij maar doen, wees welkom Alex, aka Anon1234567890

Alstu: © @blauwbeer

Ik zal even alle querulanten op een rijtje zetten:
Boetje, die een hilarische grap maakte over de waarschuwing van TS en hem later nog eens uitlacht
JPM, die zei dat het hier geen marktplaats is
Herman-Jr die de toon van TS aan de kaak stelde
Chlorophyl, die TS ging pesten
Erik11, die jaloers was
W.E die TS kinderachtig noemde en hem een spelfout verweet
Jurtz, die suggereerde dat TS een kleine heeft
ondergetekende die TS banaal noemde
HanDavinci, vanwege een subtiel steekje onder water over het checken van de echtheid.

3 likes

Ben jij nou ijskoud mijn opmerkingen aan het plagiëren? Dat valt me zelfs van jóu tegen.

2 likes

Zeker niet. Maar het leek mij er niet zoveel toe doen. Want het ging er niet om wie er gelijk had. Maar of we gewoon weer verder konden gaan. De TS heeft mij te kennen gegeven dat op prijs te stellen.

3 likes

Ja, maar ik vroeg je ernaar en je likete het bericht waarin ik je ernaar vroeg. Ik dacht dat je me je toestemming gaf. :thinking::man_shrugging:

Hoe dan ook ligt het nu in het verleden en gun ik Alex dat we allemaal weer lief doen. :v:

1 like

Dank @Chlorophyl . Zojuist 10 minuten van mijn leven weggegooid :joy:

Maar de rare snuiter is dus gewoon weer aanwezig onder een ander account? En dat mag gewoon? Is het @monaco? Hij is steengoed in Linux, dus is hij de oorzaak van het bad-gateway probleem? Is hij echt een gepensioneerde bodybuildende goudsmit/IT-er met onychofagie?

Zoveel vragen.

3 likes

Gaat nu opzoeken …

Edit: En bedankt! :nauseated_face:

1 like