Voorstellen: Alex

Met dezelfde naam, @Rolexhunter:wink:

1 like

Wij zijn als HF Elidos jarenlang getraind om in dit soort situaties direct en zonder medelijden toe te slaan. En nu kom je met dit halfbakken excuus namens ons. We hebben onze Colors niet zomaar verdiend hè.

Maar misschien zaten we er wel een beetje bovenop ja. Triggers hè!

Liev!

2 likes

Aardig is een relatief begrip. Dank voor de poging! Ik ben / was gewoon in een goede bui. Ik heb geen idee of TS nog terug komt, dat is aan hem. Verder laat ik het hierbij.

Je hebt gelijk. Excuus. Ik zal voor straf alle motorkettingen poetsen met mijn tandenborstel.

3 likes

Het siert je echt😊.

3 likes

Dus we vergeten met zijn allen dit?

en dit?

en dit?

en vooral dit?

Wij jaloerse werknemers/plebs nemen boosmeneer weer gewoon in genade aan? Kolere, ik ben weleens voor veel minder verguisd op dit forum. En dan maakte ik netjes excuses.
Meneer Alex pakt het anders aan: hij geeft iedereen gewoon de vinger. En allen vinden hem tof. Ikke niet, ik sta op zijn zwarte lijst.

9 likes

Wie heeft er nooit uit onzekerheid eens iets lomps gezegd in een nieuwe sociale omgeving? :man_shrugging:

2 likes

Ik kan niet zeggen dat mijn verzoek tot nu toe veel likes harkt. Dus er zullen wel veel mensen het met je eens zijn. :sunglasses: Mijn verzoek blijft staan en het is aan de leden om er iets mee te doen of niet. :metal:

2 likes

Je hebt gelijk hoor @Blauwbeer.

Het heeft ook geen zin om met dit soort onaangename mensen in discussie te gaan. Het zijn de Trumps in deze wereld en hebben meestal wat te compenseren vanuit fysieke of mentale tekortkomingen, wellicht ook uit het verleden.

Het zijn vaak ook erg materialistische mensen die niet door hebben wat echt belangrijk is in het leven. Maar zelfs dat materialistische zijn ze in mislukt met foute wansmaak en nog steeds de overtuiging dat Rolex het merk is voor als je het ‘gemaakt’ hebt. Onwetendheid en domheid zijn kerneigenschappen van dit soort mensen.

4 likes

Van mij mag hij altijd mijn Invicta’s kopen. Wel voor de volle pond. Maar ik denk dat hij meer geïnteresseerd is in Rolex…

2 likes

Het spijt me Kasper, je taalfoutje leent zich hier zo leuk voor, en het is zo’n integraal onderdeel van hoe ik ben opgegroeid, ik kan het niet laten. Gelukkig ben jij chill. :v:

5 likes

Overdrijven is ook een vak.

9 likes

Oups :see_no_evil:

1 like

Volledig eens.

Shit! Wéér is W.E me voor, de sneaky bastard.

2 likes

Haha. Meestal ben ik wel relaxed en chill.:grimacing:

1 like

:man_facepalming:t2:

1 like

Gelukkig heb ik lieve horloge forum mensen om mij heen. Die mij op een familiaire wijze mij op mijn tekortkomingen wijzen. :innocent:

1 like

Non, non, rien a changé. :sunglasses: Krijg het heen en weer. :grin:

1 like

Maar, waar is Alex nou.
NA’tje schrijven ?

2 likes

Ik ben de hond aan het uitlaten ondertussen. Daarnaast moet ik misschien maar eens naar bed gaan.:sweat_smile:

Tout tout a continué, ik snap het. :angry:

2 likes