Voorstellen: Alex

Ik denk niet dat je dat moet combineren Kasper.

3 likes

Doe nou niet zo Flauwbeer.

1 like

:laughing:

1 like

steigerbed-op-wielen

Hmm,dit zo lezende is het niet zo tof allemaal
Doet me een beetje denken aan die gozer destijds met die grote horloges en die vriendin.

1 like

Eduardo!

1 like

Welkom Alex.

Ik kreeg bij mijn entree ook de wind van voren.
Hoort er bij op een forum waar een aantal heerschappen menen de toon te moeten/kunnen zetten.

En als je niet gewend bent om dan even te moeten wachten voor je plek in de pikorde, dan is dat best lastig,
Middelvingers en roepen dat je meer geld/status hebt dan anderen, of meer stijl/smaak hebt, ach dat is dan geen onlogische reactie.

Zou het jammer vinden als @anon24364379HF afhaakt.
Lijkt me een leuke vent met een mooie set horloges.
Wellicht wat naĆÆeve ideeen om als buitenstaander met goudsmeden en/of horloges een bedrijfje te kunnen beginnen op je 44e maar laat hem verrassen.

HF is een prachtig en pluriform forum waar zeker plek is voor hem.

Nogmaals welkom Alex !

3 likes

Dat was ā€˜m geloof ik

1 like

Exact dit! Ik zei dit een paar uur geleden ook al in het andere topic over @Rolexhunter wat nu verdwenen is. We moeten ophouden met die man aan te vallen over een verkeerd geplaatste opmerking. Dat was onhandig van hem- zeker wel- maar geen reden voor z.g. ā€˜gevestigde leden’ om hem te blijven bombarderen. :+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Nou, nou, nou, hier lusten de honden ook geen brood van of wel?

Een betere wereld begint nog altijd bij jezelf.

2 likes

Mr. Brakke! :scream:
Middelvinger een logische reactie. Roepen dat je meer geld hebt dan anderen een logische reactie. U gaat switchen naar het strafrecht, waar recht praten wat krom is usance is (en hoort te zijn voor advocaten)?

Hebt u überhaupt het gewraakte topic wel gelezen? Dan zult u zien dat het best wel meeviel met ā€œheerschappen menen de toon te moeten/kunnen zettenā€.

4 likes

En weer weg.

U heeft uiteraard gelijk maarrrrr
Als je op je 44e met pensioen bent omdat je zo ā€œluckyā€ bent geweest, mogelijk zonder enig verstand van zaken voor een dikke € 60 K. aan wat Breitling en Rolexen hebt omgeklatst, dan is de kans dat je - ondanks dat je best een goede vent bent - verwordt tot een soort Bokito met alleen maar ā€œfansā€ om je heen, niet denkbeeldig.
Kortom: als je dan tegengas krijgt en je waant je op een anoniem forum dan is de finger kennelijk snel geflipt.

Het gedrag duidt niet op fijnbesnaardheid of het toonbeeld van innerlijke beschaving, maar om dan de persoon er achter gelijk te beoordelen of te veroordelen gaat mij te ver. Ik lees ook andere dingen in zijn posts.

En … ā€œweā€ staan hier bij dit soort types mijn inziens iets te snel met de lange messen klaar. Eerder een oproep om zelfreflectie hier voor ons dan oordelen over iemand die onhandig maar mogelijk wel met goede horlogisxhe bedoelingen wenst toe te treden.

8 likes

Jammer ik had nog zo veel willen leren van Alex.
Nu moet ik het allemaal weer zelf uitvogelen.

3 likes

Uitstekende pleitnota! :slightly_smiling_face::+1:t2:

Ik persisteer.

Get a room gerechtsgekkies…

6 likes

Welkom Alex! We kunnen elkaar de hand schudden! Ik ben 34 en ook al met pensioen. Maar die goedkope Rolexjes doe ik niets mee. Een 150.000 euro Patek is meer mijn stijl. Zometeen even een rondje rijden in mijn LaFerrari, dat is mijn auto voor iedere tweede woensdag van de maand. Die 30 andere auto’s komen de andere dagen.
Dat is lastig, aangezien ik ieder jaar 12 keer op vakantie ga… Toevallig ben ik nu de tweede woensdag van de maand thuis, maar dat is puur toeval. Wacht even hoor, Jeff Bezos belt voor investeringsadvies… Spelen jullie in de tussentijd even met jullie horloge speelgoed, ik ben zo terug…

En toen werd ik weer wakker…
Toch weer naar werk morgen :cry:

1 like

Die is al lang weer weg hoor :scream:

Was niet helemaal serieus bedoeld :wink:

Dat had iedereen wel in de gaten hoor. :smile:

2 likes