Welkom…
Ciao, gave collectie. Wat betreft die GADA, die heb je toch al 4? Oke met een lederen bandje kan je beter niet het water in. Maar op 99% van de dagen in het jaar zullen ze allemaal volstaan.
Persoonlijk zou ik gaan voor wat meer varia in prijs, fabrikant, materialen, kleur, complicaties, etc.
Bij de club Peter, leuk geschreven je horlogereis, wat betreft je GADA geef je zelf al eigenlijk het antwoord, de Explorer I
Verder mijn complimenten met de opbouw van je mooie collectie , hoop je nu na het gluren, echt mee gaat doen nog vaak van je te horen en zien
IWC en de FOIS eruit, Explorer erin. Ben je klaar met een Tudor, een Speedmaster en een Explorer. Saai? Nee hoor. En wat dan nog.
En welkom
Ha Jim!
Dank voor je reactie. Ergens heb je gelijk. Voor mij persoonlijk voelt geen van de horloges als een echte GADA al komt de speedy in de buurt. Ik ben redelijk avontuurlijk en reis veel (backpack) en daarvoor vindt ik de Speedy toch nog te opvallend maar vooral iets te groot. Nu heb ik vaak een Seiko of een G-shock om. Ik denk dat met de Explorer wel alles kan dekken.
Qua variatie heb je zeker gelijk, ik neig toch snel naar de donkere wijzerplaten. Ik heb recent de Aqua Terra om gehad (black lacquer, 38mm). Ik kwam serieus in verleiding want het is echt een topper maar eigenlijk niet onderscheidend genoeg. Daarnaast wel echt een glimmer, dus ook geen GADA. Op de short list staat meer varia; Cartier Santos (of tank), JLC Reverso en ik hou Studio Underdog goed in de gaten.
Welkom! Jaloersmakende collectie!
Mijn ultieme GADA watch is mijn Seiko SRPD97J1, mijn ‘basis’ horloge dat past bij elke gebeurtenis, de dailybeater die ik automatisch elke dag pak, maar ook het horloge dat ik om heb bij bijzondere gebeurtenissen.
Dank!
FOIS eruit!? Die heb ik net met veel pijn en moeite weten te bemachtigen
. Maar ergens raak je wel iets…
Welkom bij deze club van verloren zielen, maar samen staan we sterk.
Mooi trio en veel plezier hier op dit gezellige, actieve forum.
Welkom.
Welkom!
Welkom verder gewoon doen waar je zin in hebt
Welkom, veel plezier hier! Prachtige collectie
Welkom bij de club Peter.
Welkom!
Welkom Peter
Prachtige horloges om mee binnen te komen!
En die Explorer: gewoon doen! Een erg veilige keuze, voor een reden.
Welkom op HF Peter. Geniet van je persoonlijke horloge reis
Van harte welkom Peter