Welkom, leuk horloge om “mee te beginnen”
Mooi verhaal en ik hoop dat je je memotime nog eens (terug)vindt.
Welkom!
Bootreis of horlogereis. Altijd onderweg, toch? Welkom op HF. Geniet van de leuke hobby
Welkom. Vraag: doe je je horloge af zodra je aan boord bent?
Goeie vraag. Tijdens het zeilen vaak wel aangezien het er soms lomp aan toe gaat en de kans op beschadiging groot is. Omdat de boot nogal helling kan maken en onverwachte bewegingen wordt je nog wel eens over dek geslingerd
welkom en veel leesplezier
Ja cool hè! Ik ben jaren naar zo’n vol-stalen op zoek geweest voor ik dit topexemplaar vond. Il ben er superblij mee!
Dit is een leuke site om je eens te orienteren op nautische horloges.
Nederlander, uit Utrecht zelfs, geen idee of hij hier lid is trouwens.
Precies. Zou zonde zijn. Ik doe hem ook altijd af. Veiliger ook!
Leuk verhaal! Bedankt voor het delen
Leuk verhaal! Wel echt jammer dat je zo’n super zeil horloge bent kwijtgeraakt, ook nog met emotionele waarde als zijnde cadeau.
Maar wat ik me altijd afvraag: De Rolex Yachtmaster is qua functie toch gewoon een standaard duiker?
Heb je dan geen YM 2 nodig?
Mooi verhaal, prachtig horloge! Ik zie 'm al regelmatig langskomen in Yacht-Master only
Van harte welkom op dit mooie verslavende forum !
Het zal nooit weer dat ene horloge worden, maar ik denk dat deze YM een hoop goed maakt! Gefeliciteerd met je NA!
Iedereen zijn/haar eigen verhaal. Prachtig dat je jouw horlogereis tot nu toe met ons deelde, op weg naar nieuwe avonturen Welkom!
mooie binnenkomer in diverse opzichten. welkom !
@fdpg1963 scherp sterker nog de YM1 is nieteens een duiker gezien de 10atm. Vooral de link naar de Watersport en natuurlijk omdat ik het gewoon een prachtig horloge vind, heeft doen besluiten voor de YM te gaan. De YM2 vinding persoonlijk minder fraai
Welkom
Mooi is ie zeker! De YM2 is nogal druk ja…