Voorstellen en het verhaal achter de liefhebberij en het verloren zeil-horloge

Welcome aboard! Goed verhaal, met veel plezier gelezen, en aan het eind een schitterende Yacht-Master. Houd de wind in de zeilen.

1 like

Welkom, mooi verhaal. Super mooie yachtmaster. Helaas herkenbaar. Een vriend van me was aan het douchen in Enkhuizen en vergat op dezelfde manier het horloge dat van zijn overleden vader was geweest. Een half uur later kwam hij er achter, terug, helaas…ondanks melding bij havenmeester nooit terug gevonden.
Het zeilen heeft me persoonlijk een goed horloge gekost toen ik er mee tegen een scepter klapte, precies door het glas en wijzerplaat. Nu zeil ik maar met een g-shock, waterdicht goede timerfuncties en GPS tijd en hij gaat als het moet mee onder de douche.

2 likes

Hij is erg zeldzaam zie ik. Echt nergens te koop…

1 like

In het archief zijn er een paar ooit verkocht. Je zou diegene lief kunnen aankijken voor info.
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-memosail-883-regatta-met-een-stalen-band-te-koop-inruil-mogelijk/93020?u=broederbill

1 like

Niet hetzelfde maar komt in de buurt:

https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-memotime-memosail-racing-ohpf/66567?u=broederbill

2 likes

Ik hoop niet dat ik nu gevlagd wordt? Mag vast niet iets uit archief laten zien.aar ik gun het hem wel😳
Trustlevel 1

2 likes

Welkom op het forum en van harte gefeliciteerd met dit prachtige horloge

1 like

Vermits het NA topic vanuit Southampton wordt gepost met verkoper èn koper èn desbetreffend horloge op één foto, ja dat zou geweldig zijn. :wink:

1 like

Of iemand heeft dezelfde model…

2 likes

Welkom hier.

1 like

Een heerlijk verhaal en welkom bij de club :+1:

1 like

Daar zeil ik graag een keer voor naar Southampton alleen al voor het verhaal :sunglasses:

Die link kan ik idd niet openen… maargoed de zoektocht al ik in alle rust op. Hij moet helemaal kloppen met mijn horloge van toen (staal op donkerblauwe band). Ik ben er van overtuigd dat er een passend moment komt dat het horloge zijn herintrede doet :smiley:

1 like

Welkom op het forum :grinning:mooie introductie ! Succes met het zoeken naar ….dat zal zeker lukken …wie weet heeft iemand hier nog een Memosail in zijn botenhuis liggen …of je verhaal herinnerd en er tegen aan loopt … :+1:

1 like

Heel goed!! Leuk verhaal en vooral ook hetkenbaar haha

1 like

Mooi verhaal en prachtige Rolex! Enjoy!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Heb zelf niets met zeilen, ook niet met Rolex en toch een heel leuk verhaal! Welkom en succes met de speurtocht. :grinning:

2 likes

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Zoek en gij zult vinden.
Wie weet komt een vergelijkbaar horloge nog eens voorbij.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom. En leuke introductie! En een andere Memosail is wel een zoektocht waard. Gaat je vast lukken om te vinden :+1:t2:

1 like