Gefeliciteerd met de YM, maar jammer dat de Memotime verdwenen was.
Kom op, het was oorlog en vrede niet.
Welkom hier, verder.
Gefeliciteerd met de YM, maar jammer dat de Memotime verdwenen was.
Kom op, het was oorlog en vrede niet.
Welkom hier, verder.
Bedankt voor alle reacties, wat een warm welkom
Mooi weekend allen!
Mooi verhaal en welkom op het forum.
Welkom. Hele mooi YM heb je en hopelijk loop je nog eens tegen een identiek exemplaar van de verloren memotime.
@BG1 Gaaf die site, staat veel info op! Destijds waren deze horloges te koop bij een aantal grotere watersportwinkels. In Australië zijn er best wat verkocht. Maargied in Australië is zeilen wat hier voetbal is
Nou, zet maar af die zeil-pet .
Mooi verhaal
Leuk geschreven zeg! En wat een pracht exemplaar heb je nu om de pols! Succes met de zoektocht naar de memotime!
Welkom aan boord! En een tipje: je YM niet laten liggen na het douchen
Zelfs een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen… gaan we dan maar vanuit
Welkom aan boord op dit leuke forum Hr352 . Leuke intro, jammer van je Memotime zeker gezien de emotionele waarde. Hoop dat je hier op het forum toch nog een Memotime tegenkomt. Mooie Yacht master, zal je een hoop plezier van hebben. Hoop je vaker tegen te komen hier op het HF en wellicht met een leuk verhaal van een zeiltocht met je Rolex om de pols.
Welkom hier bij HF !
Bij het lezen van de zin " toen ik eenmaal in de gaten kreeg dat werkelijk niemand in de gaten heeft wat je om je pols hebt hangen" kon ik een glimlach niet onderdrukken. Klopt als een bus. Dit is een zeer individuele hobby, puur voor je eigen plezier. Dus welkom terug en geniet ervan!
Dat maakt het echt relaxed. Het verschil met een dikke auto; geen afgunstige opmerkingen, minder afschrijving, weinig onderhoud. Heerlijk!
Welkom! Leuk verhaal! Ik kan niet nalaten dit soort -onvindbare- horloges even te googlen. Long shot lijkt deze (edit; verkocht)
Klopt wederom.
Bijzonder is hoe hier in het algemeen naar gekeken wordt. Koop een auto van 40k en iedereen vindt dit normaal. Koop een auto van 35k en een horloge van 5k dan zal men die laatste uitgave al snel belachelijk vinden, terwijl het in mijn ogen de betere investering is.
Maar goed, dat ziet men zoals jij al aangaf toch niet, en dat bevalt mij prima!
Hoewel ik absoluut geen horloges koop als zgnd. investering, is het wel een prettige bijkomstigheid dat het niet veel geld hoeft te kosten.
Dat kan ik van de zeilsport helaas niet zeggen
Bij deze nog een knipsel uit de bewuste foto
Hoewel ik onvergeeflijk slordig was door het horloge te verliezen, valt me bij het doorbladeren van oude foto’s op dat ik hem tijdens het zwemmen en zeilen altijd af deed
isn’t it ironic…
Erg gaaf verhaal! Ik vind het altijd leuk als de interesse voor horloges samenvalt met het beoefenen van de activiteit waar ze voor bedoeld zijn.
Veel plezier van je YM!