Dat is zeker een mooie, maar ik ben toch vooral gecharmeerd van de gegolfde dial. Bedankt voor de tip ieder geval.
Waarom zou mijn huidige horloges weg doen? Ik ben eigenlijk met alle 3 heel tevreden
Welkom, je hebt al heel mooie horloges al in de collectie .
Zelf heb ik de Seamaster 300 in blauw. Heerlijk horloge. Als ik me niet vergis staan er op het forum een paar te koop net boven of onder je budget.
Zelf vind ik de Tag Heuer minder aansprekend, maar koop vooral wat je zelf top vindt.
Ik zou nooit een horloge kopen waar ik niet de wow-factor bij heb. Dat is namelijk mijn enige criterium. Als ik ‘m om heb, moet ik heel hebberig worden, anders koop ik niet.
By the way, beetje twijfelen is prima. Het uitzoeken, wikken, wegen, is voor mij en veel anderen een belangrijk deel van de fun.
Dit is echt wel een leuke begin collectie. En welkom op ons leuke forum.
Welkom!! Ik heb zowel een Aquaracer als een Black Bay. Ik geniet evenveel van beide horloges
Misschien is een mooie Aquaracer gmt iets voor je?
Dat is in potentie de grootst mogelijke onzin. De goede man heeft drie verschillende horloges, een open heart, een vintage dresshorloge en een chronograaf, en een duiker daarbij zou aardig kunnen zijn. Ik zie niet waarom de overige niet meer gedragen moeten worden.
Ikzelf heb er een stuk of 25, in diverse prijzen, van diverse merken en landen, en ik kan je mededelen dat “klatsers” niet per se meer lol geven of meer om de pols hangen. Ik zit dit met een simpele SARB om te schrijven, terwijl er toch echt duurdere reut in de kist ligt.
Sterker nog, het is een wat ergerlijke manier om de horloges die hij heeft onderhands af te kraken.
Probeer het eens met een Oris Sixty Five.
Dan hou je nog zo’n 1700 Euro over die je in een potje kunt stoppen voor een toekomstige Grand Seiko.
Welkom, waarom je de andere horloges weg zou moeten doen snap ik ook niet. Beetje raar advies.
Zelf heb ik niks met Oris of Tag Heuer dus zou voor de Tudor gaan. Seamaster is ook mooi maar die helium ventiel snap ik niet zo goed.
Succes met de keuze.
Wat vind je eigenlijk van de Breitling Superocean Automatic 42 lijn? Persoonlijke ben ik er wel voor dat een duiker iets groter mag zijn. Zolang het comfortabel blijft natuurlijk.
Natuurlijk even een foto voor de forumleden (ookal kent denk ik ieder hem wel)
Welkom hier.
Die is 43mm, en is zeker geen kleine rakkert. Ts gaf al aan een 43mm om de pols te hebben gehad. Wel een lekker ding overigens
De Superocean doet me net te weinig eigenlijk. De Superocean Heritage vind ik dan wel weer super mooi! Die heb ik nog nooit gepast en moet ik ook maar gewoon eens gaan proberen!
Op dit moment neig ik nog naar de Tudor, omdat ik deze op leer ook prachtig vind, dat heeft de Seamaster dan weer niet (en ik heb zelf niet zoveel met rubber).
Welkom op het forum.
Heb zelf net de nieuwe Omega Seamaster gekocht en ik vind het een plaatje. Ik heb de Breitling ook om de pols gehad en ik vond dat een redelijk saai horloge irl.
Al ziet die er op de plaatjes wel weer heel mooi uit.
Via Chrono24 in het buitenland (wel EU) is de Omega nieuw voor rond de 3500 euro te vinden.
Succes met de zoektocht en mijn tip, ga vooral passen en kijken, dan vallen soms horloges ineens af waarvan je dacht dat je ze geweldig vond.
welkom op HF.
Mooie hamilton.
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.
Welkom hier bij HF !
Ja er zijn zoveel mooie duikers !!
Deze en ik zelf ook. Heb maar 1 duiker in de collectie. Ben over het algemeen geen fan van duikers maar dit vind ik echt een van de mooiste duikers die ik ken.
Een speedmaster staat zeker op het lijstje om ooit aan te schaffen, liefst een pro. Tegen die tijd maar even zien hoe die om de pols zit, anders is de FOIS zeker een optie! Project voor de verdere toekomst in ieder geval.
Welkom hier! En uiteraard veel plezier met de zoektocht. Vaak is die toch minstens zo leuk als uiteindelijk het horloge dragen.