Welcome
Welkom hier MrShankly !
Mooie collectie heb je al. Met name die Omega wordt ik vrolijk van. Tof ding.
Voor je nieuwe aanwinst zou ik de Seamaster willen aanbevelen. Ik heb er twee (Peter Blake en Non-AC) Kan beide heel erg aanbevelen en passen zeker in je budget.
Succes met je keuze…
Welkom op dit forum. Hier zie je prachtige plaatjes en al snel zie je ook de bodem van de schatkist
Wat ik best mooi vind zijn de horloges van unimatic. Het zijn submariner vintage geïnspireerde horloges, de william massena limited is uitverkocht maar de uno modellen zien er heel gaaf uit. Zie hun website. Tenslotte kosten ze weinig.
Zoek je een echte duiker, kijk niet verder dan Japan. De swissies hebben fantastische marketing, maar Realistisch dragen de meeste echte duikers een Prospex en citizen en laten hun dure swissies op het droge of in het zwembad.
Unimatic is naar mijn smaak iets te minimalistisch.
Ben met je eens dat ik echte duiker ook in een andere hoek kan zoeken, maar ik koop het vooral omdat ik het mooi vind en wat extra diversiteit in mijn collectie wil. Meer water dan een flinke regenbui hoeft het dan ook niet te trotseren
Iedereen bedankt voor het warme welkom trouwens! Heb ook weer best wat suggesties genoteerd die ik zeker nog een keer wil passen.