Voorstellen H-Dirk

Na het lezen van heel veel topics hier op het forum, en hier veelvuldig zoeken naar info zal ik mezelf toch even voorstellen.
Dirk 46 Jaar uit het Brabantse land.
Heel mij leven al aan het prutsen en het prullen aan van alles en nog wat, en sinds kort bezig met horloges en dan vooral heel erg gefascineerd in het servicen van mechanische uurwerken.
Eerst begonnen met een oud zakhorloge wat ik nog had, alleen bij het uit elkaar draaien viel dat van ellende in stukjes uit elkaar.
Recent een aantal goedkope horloges gekocht om eens op te oefenen, en om te zien of ik iets voor elkaar kan krijgen.

Nu heb ik een klokje met een 233-60 binnenwerkje.
Alleen kan ik niet meer opmaken welk “merk” het horloge geweest moet zijn.
Kan iemand hier nog iets van maken? of is dit iets totaal onbekend, zelf krijg ik niets gevonden.

34 likes

Welkom op het forum Dirk! :hugs::pray:

Welkom! Vast iemand die je met kan vertellen. Gaat denk wel vragen om een foto van de achterkant.

Welkom Dirk!

Veel plezier hier op het forum. Het paarse gedeelte is een categorie waarbij je vast thuis zult voelen!

Het antwoord is volgens Google Lens:
HENNAVIS ANCRE 15 RUBIS

1 like

Welkom Dirk

Welkom bij de club Dirk.

Welkom op HF Dirk

Welkom :partying_face: Onze speurneus @Lexaf kan hier wellicht iets over vinden. Kassa 3 Lex!
Zou zo maar Zweeds plakmerk kunnen zijn.

Welkom…:+1:

Welkom Dirk! En ook jij veel plezier en sterkte met de verslaving :muscle:t3::watch:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

Het antwoord is volgens Google Lens:

Dat heb ik zelf 5 keer niet succesvol geprobeerd! thanks

1 like

Welkom Dirk :facepunch:

Dat wil niet automatisch zeggen dat Google Lens het goed heeft hè. :sweat_smile:

Welkom Dirk!

Dirk, welkom op HF!

Welkom!

Welkom hier

Welkom Dirk !!