Voorstellen & Hulp gevraagd!

Junghans Meister

Vind ik zelf een mooie collectie (waarvan dit er een is) aan horloges tegen een redelijke prijs die toch wel overal kan. Ik zou de prijs voor nu niet te hoog laten zijn. Je hebt er veel meer plezier van als je nu een mooi horloge koopt als aandenken maar die je niet als de dood bent er een kras op te maken. Een die je elke dag kan dragen.

Dan als je je holy grail bent tegen gekomen dan kan je wat meer besteden. En dan zou het natuurlijk helemaal mooi zijn als je die kan timen met het behalen van je Meester graad.

Succes met de laatste loodjes en je verdediging.

Een SMPC of een speedmaster of een oudere Rolex 114200!

Vintage DJ is leuk maar redelijk saai voor een jonge gozer.

Je wilt voor je eerste echte horloge gewoon een moderne knaller hebben waar je jaren plezier van kan hebben zonder zorgen.

1 like

Een vintage Rolex DateJust is inderdaad wat belegen voor iemand van jouw leeftijd!
Koop die maar over een jaartje of 20!

Mijn suggestie: een Omega Aqua Terra in 38mm:

Kan prima op kantoor en tevens onder je Lacoste Polo in het weekend! :sunglasses:

Altijd kopen mét stalen band maar op af en toe wisselen naar leer is óók sjiek natuurlijk!

Kees closed lieve mensen!

5 likes

Welkom Ruben!
Succes met het vinden van de juiste!
Veel keuze binnen dit budget.

Bedankt voor alle suggesties! Zitten een paar mooie horloges tussen waar ik anders niet op was gekomen. Gelukkig heb ik nog ruim twee maanden de tijd om na te denken…

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Heb je al naar de Tudor Black Bay 36 gekeken?

5 likes

34mm Rolex Airking :blush:

3 likes

Welkom Ruben!
Aangezien je wat kleinere polsen hebt is een vintage datejust zeker aan te raden!

1 like

Misschien dat t EHBO lijstje in de FAQ je wensen nog wat kan helpen fine tunen?

Welkom hier! Zou kijken naar een moderne 1e klok iets in de richting van Omega of een jong gebruikte Rolex OP. :v:t3:

2 likes

Welkom!

Tudor Black Bay 36 of 41 (afhankelijk van je pols) zou ik zeker overwegen! En dan houd je nog eens €1000 over om met dat mooie horloge om je pols een goed rondje te geven op dat terrasje, en de dame die je daardoor leert kennen mee uit eten te nemen :wink:

2 likes

Vintage Omega Seamaster of De Ville chronograph!

1 like

Het is al eens genoemd, maar een Omega Seamaster is een allrounder en ook nog eens erg mooi!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! Als ik in Chrono24 de nodige filtertjes aanvink, tussen de 2k en 3,5k euro, blijven 8 klokjes over. Daarvan vind ik deze de mooiste, ook bij een pak:

1 like

Een Cartier tank :sunglasses:

En welkom!

1 like

Rolex OP :ok_hand:

Welkom :+1:

Welkom!

Welkom :smile: