Voorstellen & Hulp gevraagd!

Welkom Ruben,

Heb je al een beetje een voorkeur na al dit moois?

Welkom oo het forum en alvast veel plezier met de voorpret.

Weet je wat enorm zou helpen?
Als je wat fotos post van wat je zelf heel mooi vind en misschien ook 1 van wat je absoluut niet aanspreekt.

Sowieso kan het nooit kwaad om gewoon ook eens te gaan passen. Gewoon eens iets om de pols en voelen of het iets gebeurd.

Het probleem is dat ik heel veel mooi vind. Elk vrij moment van de dag ben ik horloges aan het bekijken en heb zo’n beetje alles wel voorbij zien komen. Voorbeelden van horloges die mij aanspreken: Rolex Date 15200, Rolex Airking 14000(M), Tudor prince day-date 76200, Tudor Prince Oysterdate 74000, maar een Longines Conquest Heritage vind ik bijvoorbeeld ook heel mooi. Wat mij dan echt weer niet aanspreekt is bijvoorbeeld een Omega Speedmaster.
Er is zoveel keus en ik hoopte via deze weg wat wijzer te worden, maar er wordt zoveel verschillends aangeraden :sweat_smile:.

Beste Ruben,
welkom op HF!
Zo’n beetje alles van wat ik kan suggereren is hier wel voorbij gekomen, dus ik laat het bij de suggestie Max Bill Automatic.
Succes met je studie!

Weet je wat ik vaak heb als er een vraag word gesteld? Het eerste antwoord is vaak het beste.

Je noemt als eerste Rolex. Mits goed uitgezocht kun je daar niet mee mis gaan.
Wat ik daarmee bedoel: lees je goed in en laat je goed adviseren voordat je overgaat tot aankoop. Uiteindelijk koop je iets waar je hopelijk een hele tijd van zult genieten.

Ik zou de mensen hier vragen om te helpen op zoek te gaan naar een mooie Rolex, wellicht is er zelfs iemand die er eens heeft en je die gunt?

Wie weet.
Succes iig!

Welkom hier bij HF!
Ja een Rolex kan je niet fout mee.
Kan je ook nog goed verkopen als je met pensioen gaat.

Omega Seamster Professional 300, midsize. Kan niet misgaan.

1 like

Welkom Ruben en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom Ruben op dit mooie forum.

De beste keuze kun jij alleen maken!
Opties en mogelijkheden genoeg en voldoende suggesties als je hier even ronddwaalt.
Succes en veel wijsheid in de zoektocht. Geniet er van.

P.S. neem ons gerust mee in die zoektocht. Post eens de horloges die je overweegt en mocht je ergens, ondanks de omstandigheden op de wereld op dit moment, ergens gaan passen (dat betekent nog niet gelijk kopen hè!), maak er eens een fotootje van en deel die hier.

1 like

Welkom op HF :sunglasses::sunglasses:

Helemaal mee eens!

Welkom!

Nomos

Welkom!

Mijn suggesties:

• IWC Portuguese - dresser die casual ook prima gaat. Door ontwerp (schuine rand kast - glas) kan je vaak een grotere diameter dragen dan die je normaal zou kunnen. Tweedehands in je budget (net) haalbaar;
  • Omega Speedmaster. Op leer ook vrij universeel. En ook met handwinder (FOIS) mocht je dat bekoren; en
  • IWC Portofino. Puur dresser, daardoor in mijn ogen minder functioneel dan Portuguese.