Voorstellen + incoming

Mooi hoor. Mag ik vragen wat ermee is gebeurd (ik maak uit je antwoord op dat je deze niet meer in bezit hebt)?

1 like

Welkom op HF!

1 like

Mooie horloges en welkom bij de club :slightly_smiling_face:

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Hoi en welkom! :slightly_smiling_face:

1 like

Heb hem paar maanden geleden verkocht. Ben toch wat meer van de dressers. Betere moderne fieldwatch is moeilijk te krijgen. Lekker formaat en afleesbaarheid is ook top! Ga je veel plezier van hebben.

1 like

Die Lorier is enorm gaaf! Het doet me gelijk denken aan de bb36. Was nog niet bekend met het merk, maar ga er zeker eens naar kijken.

1 like

Wat een mooie collectie! Welkom op het forum en veel plezier toegewenst :smiley:

1 like

Dat is een ding dat zeker is. Ik vind bijvoorbeeld de Timor Heritage Field een prima uitstraling hebben, alleen knap ik onwillekeurig af op bead blasted kasten. Vandaar dat de Hamilton Khaki Field, toch de eerste waar je zou denken, voor mij ook meteen afvalt. Voor de kastvorm en de horizontale brushing van de CWC viel ik als een blok, en stiekem ben ik ook wel benieuwd naar die veelgeprezen grijze NATO van ze.

Dank je! De vergelijking met de BB36 dringt zich bij mij ook nog steeds op. Sorry nog van die perlon op de Lorier, daarmee is het net iets te duidelijk dat de 20mm lugbreedte deze kast iets te veel is, vind ik. Kijkend naar de Lorier kan ik wel beter bedenken of ik de BB36 ergens down the road nog zou willen hebben. En ik weet het nog steeds niet, ik heb de snowflake hands eigenlijk nooit mooi gevonden. Niet dat de wijzers van de Lorier perfect zijn, overigens.

Allen trouwens bedankt voor het warme welkom hier!

Nu je het zegt… Rare proporties inderdaad. Bijgevoegd een bb36 toen ik ging passen bij de AD. De bb36 heeft een lugwidth van 19mm, maar het lijkt een enorm verschil tov de looier!

1 like

Echt een verschil idd. Als ik ‘m zo zie wil ik die Tudor toch gewoon weer hebben.

Lorier maakt uit kostenoverwegingen voor al hun horloges dezelfde stalen band, en hun andere kasten zijn allemaal breder (39mm of daaromtrent). Beetje pech dus voor de Falcon. Maar die band tapert dan weer wel fatsoenlijk en maskeert redelijk goed het kleine gebrek aan harmonie:

1 like

Welkom, Maurice en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom Maurice!:+1:

1 like

Welkom! Duitsers, Japanners en een Amerikaan met Latino invloeden, ik vind het nu al leuk. Die Sup lijkt erg op een SARB. :slight_smile:

Maarreh, die incoming Brit is ook leuk.

Hoe bevalt ie?

Props voor je forumnaam, trouwens.

Wat zeg je daar nou, joh?

C-shape kasten zijn cool:

Britse veldhorloges zijn cool:

En jij hebt het liefdeskind daarvan binnenkort in huis.

Übercool, die CWC.

3 likes

Welkom!
Top keuze. Mooi hoor :+1:t4::ok_hand:t5:

1 like

Welkom. Mooie collectie zo.

1 like

Van harte welkom

1 like

Welkom bij de club Maurice.

1 like

Welkom op HF!