Een kort voorstelbericht van mij, Maurice, al een tijdje een stille meelezer. Heb er veel zin in om actief deel te nemen aan dit prettige forum!
Verder lijkt het me in dit stadium vooral aardig om mijn huidige status als horlogeliefhebber te illustreren a/d hand van deze foto van mijn huidige collectie:
Veel dank. Wat ik nog was vergeten maar misschien ook al duidelijk was: ik ben van de wat kleinere horloges, 36mm vind ik ideaal maar ik geef meteen toe dat stoere duikers van 40+ millimeter ook op mij een duistere aantrekkingskracht hebben.
En stalen banden, tja. Van de Sinn en de Lorier heb ik ze wel, maar behalve met korte mouwen draag ik ze eigenlijk niet graag. De Seiko moet eigenlijk op een mooie leren band van Bulang & Sons, maar ik wacht nog op een passend Seiko-gespje dat hopelijk snel binnen is.
En als de CWC binnen is meld ik me natuurlijk sowieso weer!
Bedankt allemaal. Die Seiko zat uit het doosje wel op een stalen band, maar die deed de uitstraling weinig goed. Ik ben absoluut tevreden over het zwarte taurillon Bulang-bandje dat ik erbij heb gekocht maar de standaard B&S-gesp is behoorlijk meh.
Inmiddels heel veel zin om de CWC Mellor (hopelijk deze week) in ontvangst te nemen! Raar horloge eigenlijk, niet in alle opzichten een beauty maar het heeft me na de eerste aanblik geen moment meer losgelaten. De Hamilton Pilot Pioneer Mechanical is esthetisch makkelijker verteerbaar, maar daardoor ook minder fascinerend.