Voorstellen + incoming

[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:36, topic:375577, full:true”]

Hoe bevalt ie?[/quote]

Beter dan verwacht, eerlijk gezegd! Het is een heel charmant ding - niet in de laatste plaats dankzij het plexi glaasje, het lage gewicht en zelfs de luidruchtigheid van het Miyota uurwerk. Ben niet de eerste eigenaar (no way dat ik deze op eigen kosten uit de VS zou laten komen) en de kast was bij ontvangst al niet maagdelijk meer, maar dat doet voor mij niets af aan zijn inzetbaarheid als dagelijks draagbaar speleding.

De wijzers vind ik zoals gezegd niet volmaakt: iets te dik en te rond aan de basis, en omdat ze plat en gepolijst zijn soms matig afleesbaar. De Sinn heeft wat dat betreft de lat vrij hoog gelegd (trouwens ook wat betreft het gevoel van opwinden en vastschroeven van de kroon).

1 like

Bedankt! Het enige waar ik misschien over twijfel zijn de cijfers op de wijzerplaat: authentiek Engels jarenzeventigdesign, maar of ik dat altijd mooi ga vinden? Die cijfers zijn de reden dat ik nog lang heb getwijfeld over de Hamilton-variant (en zelfs een tijdje over een Merci LMM-01 Field, al is dat een quartz).

Hij is trouwens gearriveerd :smiley:

Maar heb ik vandaag tijd om hem rustig uit te pakken en om de pols te slingeren, bij daglicht dan? Weinig kans. :confused:

Hoe dan ook, foto’s volgen in een daartoe geëigend topic!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!
Van die nylon banden krijg je een afdruk op het achterdeksel :scream:
Investeer in leer.

1 like

1 like

Dank allemaal! Ik wist niet dat die perlons ook voor de kast zo ruw waren. Ze zijn wel altijd minder comfortabel dan ze eruitzien, maar ja, micro-adjustable he.

Voor de Seiko heb ik al een leren bandje, de Lorier wil ik uitproberen op een Bonklip en als dat niet werkt gaat-ie ook op leer.

Welkom op HF Maurice!

1 like

1 like