Maareh, een Breitling kon er niet van af?
Ik denk dat die echt op één hand te tellen zijn hoor. Misschien twee maar that’s it. Heb nog nooit iemand moeilijk zien doen over een Seiko 5 of een Miyota uurwerk. Komt goed, echt waar.
Hahahaha nee sorry, zoals ik al zei… Ik moet er een “band” mee hebben anders heb ik er niks mee… Gewoon kopen is te makkelijk, laten we wel zijn, navitimer is “maar” een week salaris toch…
Thanx Fred, komt goed.
Ooh enne bovenstaande is sarcatisch he, het boeit me geen flikker wat iemand doet of verdiend als je je geluk maar gevonden hebt…
Welkom Jan! Leuke collectie, mooie diversiteit. Vlieg zelf ook van Fromanteel naar Rolex naar Titus en van alles er tussen. En btw, Ducati kan ik ook waarderen MV Agusta hier
Geniet van de vele leuke mensen, mooie verhalen en gave horloges hier.
He Jan, leuk dat je van klokkies en verbrandingsmotoren houdt. Dat doe ik ook namelijk.
Aah tof! Thanx. Een F4 staat nog steeds op de wensenlijst…
Brutale 1090RR hier, F4 ook lang op de lijst gestaan maar wou toch over op naked na jaren racer
Aah nice, ook een hele mooie karakter volle fiets. Ik heb jaren lang genoten van een “van hoegee yoshimura special” tegenwoordig een monster… Eentje van 370 stuks gemaakt door n volledig custom af fabriek… Ik ga duimen voor mooi weer voor ons.
Welkom Jan!
Welkom, ook de motor !
Welkom Jan hier op het forum ,blijf lekker je gang gaan met wat je mooi vind ,de waarde is verder niet van belang
Van harte welkom op ons mooie forum
Welkom Jan
Welkom, Jan! Ik heb mijn eerste comment aan jou toegewijd
Welkom hier.
Welkom Jan!
Welkom Jan op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom op HF Jan en veel plezier hier gewenst
Welkom op het HF