Welkom hier, Bas!
Welkom
Welkom hier op het forum en lijkt mij een mooie start voor je nieuwe passie. Je vindt vanzelf je niche & smaak. Ook al blijft deze altijd veranderen
Hey, Bas! Welkom op HF! Leuk introtopic! Ja, als ik het zo lees, dan sta jij aan de vooravond van een nieuwe verslaving en bijbehorende collectie.
Een Seiko 5KX en G-Shock zijn een mooie basis voor zo’n collectie. Dus die zou ik gewoon lekker houden. Ik begrijp je overpeinzingen als het gaat om duurdere horloges en eerlijk gezegd is het ook gewoon compleet nutteloos om een horloge van een paar duizend Euro te dragen. Maar ja, als WIS (horlogenerd) wil je uiteindelijk toch iets echt moois en dat is meestal niet goedkoop.
Dan zijn er meteen enkele gave modellen die mij te binnenschieten die, rekeninghoudend met een polsmaat van 17cm. (heb ik zelf ook) goed zouden kunnen, in de toekomst en die, vind ik in ieder geval, uitstekende value for money bieden.
Squale 1521
Oris Sixty-Five
TAG Heuer Aquaracer 200
Anyway, veel plezier met het vinden van jouw perfecte horloge!
Welkom Bas, de tijd op het forum wordt alleen maar meer .
Welkom Bas, leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent.
Nog veel leesplezier en succes met de zoektocht!
Om op je vraag in te gaan: prijs hoeft geen verschil te maken in plezier, ga passen en kijk wat jou aantrekt
Welkom bij de club Bas.
Bas, welkom op HF!
Welkom bij de club
Welnee, dat is alleen zo als je een horloge koopt om mee te patsen
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom en gefeliciteerd met je mooie eerste aankopen! Wat je zegt over of je met een duurder horloge rond wil lopen speelt denk ik bij meer mensen. Denk goed om op HF in het blauwe deel naar gebruikte horloges te kijken zodat je qua prijs de kop er al flink af hebt en daardoor minder zorgen hoeft te maken over gebruiksschade.
Ik heb de Casio trouwens ook gehad en als ik de foto’s zie en lees dat je polsen 17cm zijn, dan denk ik dat veel modellen van Tudor groot gaan zijn voor je. Heb je die al eens gepast? De nieuwe(re) 39mm modellen dragen iets makkelijker, maar de normale Black Bay 41mm serie draagt groot en dik.
Van harte Welkom!
Goede groet,
Michel
Welkom!
Van harte welkom Bas. Heel veel leesplezier hier op het forum.
Welkom
Welkom op HF Bas. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Benieuwd of die IWC en Tudor er gaan komen in de nabije toekomst
Nogmaals welkom natuurlijk.
Goed bezig intussen zie ik .
Mocht ik er ergens een tegenkomen, dan geef ik een seintje.
Top openingspost welkom!
Jouw eerste schreden in deze wereld, voor je het weet… Jouw verhaal toont nuchterheid en weloverwogenheid. Dus dat komt wel goed!
Bedankt voor je sympathieke introductie en veel plezier op het horloge forum!