Da’s een toffe naam
Nee, Sexbierum is een toffe naam
Niet te kritisch op jezelf. Daar ligt toch tenminste (of eigenlijk: exact) één geweldig horloge tussen.
die Fossil?
Ik weet nog dag ik hem ging kopen. Wat vond ik 250 euro veel voor een horloge (lets face it, voor dit horloge is het ook te veel haha).
Geinig hoe dat snel is gelopen, een aardig veelvoud richting @SuperC gebracht wat jaren erna. Hopelijk komt er nog eens zo’n moment =)
Ik wilde net vragen; welke dan? 
Edit: Als ik moest kiezen, pak ik de Casio. De rest mag je in de incinerator gooien.
De chromen f-91w. Een levende legende voor minder dan twee tientjes 
True
Welkom op het forum Walter.
Genoeg leesvoer alhier. Gebruik bij vragen en/of te maken topic’s eerst de zoekfunctie ( vergrootglas net links van je avatar ) of er misschien al een onderwerp voor aangemaakt is.
Veel plezier hier toegewenst.
Proost,
.
Elf.
Wie ?
Welkom, veel plezier op dit gezaghebbende forum!
Romario Granturismo Tempex
ass 
Aardig woordje over de grens weer!
Hoi Logie,
Ooit ben ik exact zoals jij begonnen. Wat een mooie weg heb je nog te gaan!
1 tip, trouw niet met je vriendin als je net na je 30e verjaardag meer dan alleen een sub, oris en skx wil bezitten. Ik weet het, je krijgt er een mooi huis bij, je mag er bij haar vrijwel elke dag op en je mag vieze dingen met haar doen, maar je collectie sneller uitbreiden is ook leuk.
Nouja, overweeg het eens.
Groetjes
Veel plezier, maar volgens mij ben je al veel langer lid dan ik😀.
That does it. 
Vrijwel elke dag? Ik heb in mijn huwelijkse voorwaarden 3 x per nacht laten vastleggen.
Ik mag misschien met Sinterklaas weer.
Maar goed, ik heb een 62MAS, dat maakt veel goed
Hahaha is het al vrijdag?